Gå til innhold

Er det noen som har bilder av e36 cab med brede kantfelger

E36-M-Tech cab
 Share

Anbefalte innlegg

som noen skrev tidligere her, det blir for mye strekk i dekket...hehe, tenkte ikke helt klart når jeg skrev det...Blir nok ikke noe mer enn 9" felg med en dimensjon som passer. Har hørt utallige plasser etter felger, men der er ingen som har noe interesant. Tenkte på ASA AR1, men de har jeg kuttet ut. Så var det FK edition 2, men de er kun i 10" og 8" på lager i tyskland, så blir litt teit å vente på at de skal produsere de... Leste en tråd som jonte på bilforumet hadde startet, der han hadde gått en hel sommer å ventet på felger og ikke fått de..Så lurer på å droppe kantfelgene. Har inne en forespørsel om bbs rs gt, 2 delte med kant. men de lages bare i 8,5" bredde i 18" til bilen min, så da er kanten borte med inpressen som vi må ha... fortvilende hele greia... felger du tenkte på da?

Og foresten mikael, skal ta bilder av annlegget når jeg kommer hjem fra sjøen. skal heim om 2 uker:) så kan jeg se om ikk ejeg får tatt noen bilder av bilen og lagt ut oxo:) Har du gjort noen mods på kassen di etter du satt inn en sub til?? Har hørt snakk om at det går å sette bassport på dn kassa der, blir ikke så galen lyd av det sier folk som har hatt det.. Faktisk bedre på dypbassen enn uten, så jeg lurer faktisk på å sette inn en bassport på min og prøve:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha de felgene her tenkte jeg:

95d8_1_b.JPG

18x8" frem, 18x9" bak.

Innpress: +38

Jeg har ikke gjort noen mods nei, men nå som jeg har 2 subber har jeg ikke bassport lenger, skal jeg ha de 2 subbene der og bassrefleks så må jeg ha kasse på rundt 70liter, og det tar jo jævli med plass :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har 8,5x18" foran og bak, med 225/40x18" toyo proxses T1S dekk på. Husker desverre ikke inpress, men det var innenfor tillatt økning av sporvidde (7mm) uten å ha TÛV papirer. Trengte ingen modifikasjoner.

320_Cab_side_foran.jpg

320_Cab_side_bak.jpg

Fine felger det der, hva heter de?

Det er AEZ Simas Xtreme som står på denne. De er gått ut fra produksjon nå. Meget fine felger syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...