m5en Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 har kjøpt meg m5, og kjører som et svin. lurer på om de tåler mye hard kjøring, bånn turtall på 2 og 3 giret og sånt er veldig redd for og ødelege motoren. det er en 3.8l 92mod.
bmwrasaren Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 De skal nok tåle en del de. Men med den holdningen du har, så har du ikke lappen så lenge. Så da får du ikke herja så mye med M5èn at du finner ut hvor lenge den holder
javewl Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 M5 3,6/3,8 S38B36 89-92, S38B38 92- (Rak 6:a 24 ventiler) Mycket slitstark bil, särskilt i beaktande av den höga motoreffekten. Det finns exemplar med över 40.000 mil (i Tyskland) utan att vara utslitna. Välbärgade tyskar köpte med få undantag inte bilarna för att putsa på hemma i garaget utan för att lägga så många och långa mil på Autobahn som möjligt. Det var ikke en oppfordring til å kjøre som et svin. Men et svar på spm ditt.
_CoZm|C_ Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Etter det eg har hørt skal de tåle litt herjing.. e jo M bil. meeen.. med den holdningen din til bilen din at du kjørrer som et "svin" kommer nok ikkje lappen å vare så lenge.. men de er jo ditt problem..
Arimanni Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Ring meg når du har mista lappen, så kjøpe eg bilen din M5 tåle juling!
Lars R B Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Ser du har en tråd til.. Hvis du poster dette spørsmålet og sier att du kjører som ett svin... bilen min bruker ca 5dl olje på 10mil, er det normalt?? er en m5 3.8l kjørt 190000 Tror du bør kjøre pent til ett verksted..
325-Lfc Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 hehehe, kjører som et svin ja! om du har en M bil og kjører fint er det noe galt, hehe De som kjøper seg en M bil skulle fått dispensjon til og kjøre så fort som de ville. Forsåvidt så skulle alle som eide bmw fått det! hehe
Tech9 Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Har denne motoren selv, og den virker å tåle hardkjør godt ja. Men kjør den rolig varm først da.
2mMy Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 sikkert han som har filmet turen sin gjennom kløfta da? de motorene er kresne på oppvarming etter hva jeg har skjønt! men når dem er varme er dem skuddsikre omtrent!
skillbill Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Oppvarming er Alfa og Omega for de fleste motorer som jeg vet om hvertfall! Nå vet jeg ikke hva "kjøre som svin" betyr i din sammenheng, trådstarter, men hvis du kun "strekker ut" bilen, og drar den på gira der det passer og gjøre dette, så syns jeg ikke det kvalifiserer til grisekjøring! (er jo noen som klager bare RPM-målern går over 2000) Men hvis du kjører slik konstant, og gir F i fartsgrenser osv så burde du miste lappen og da syns jeg synd på deg, tenk å ha slik en fin bil stående på gårdsplassen, også kan du ikke kjøre den! Jeg avventer svar på DIN definisjon av "kjøre som svin"
2mMy Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 joda men akkurat s38 motorene er det snakk om en ganske forsiktig operasjon på å kjøre en varm! maks 1/3 dels gass opptil 2000 rpm, når den har fått litt varme så kan du dra den litt lenger 3-4000 og 2 dels gass.. helt til den er ordentlig varm..
Diesel power Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 meeen.. med den holdningen din til bilen din at du kjørrer som et "svin" kommer nok ikkje lappen å vare så lenge.. men de er jo ditt problem.. Det er nettopp det som ikke er tilfelle, det er kun i beste fall. Det er slike(unnnskyld utrykket) idioter i traffikken som istedet river istykker andres familier. At slike dauer eller havner i rullestol gjør ikke at jeg synes synd på dem, men familien som må tørke ræva deres resten av livet. Ikke vanskelig å lese mellom linjene at dette ikke er noen erfaren sjåfør. Begynnelsen av 20 årene eller yngre? Nå så jeg ikke noe om hvor han kjører, så får bare kryss fingrer for at det er på lukket bane, da er det derimot veldig OK.
brannmester Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 regner med at en bil me kraftig motor er bygd for å kjøres. gi meg en bil me masse power, så skal jeg kjøre som ett svin også. men å dømme kjøringen til noen ut fra en setning synes jeg ikke passer seg.. man bør få forsvare seg før beskyldningene hagler.. men når det er sagt, er det som man ser over ikke ens eget problem når man kjører idiot, men det man påfører andre..
2mMy Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 er vel 2 typer svinekjøring.. den første er hard på gassen til et visst punkt, og flyr bortover i veiene bare litt over fartsgrensa! men type 2 har gassen konstant inne, og kjører ofte det dobbelte av fartsgrensene og mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå