Gå til innhold

Min Bmw 320ci, BBS RC side4

bmw328ci
 Share

Anbefalte innlegg

Meget pen e36, men:

- Få vekk japsepotta og bytt til doble av ett eller annet!!

- Få på mørke blinklys framme!! Denne, eller denne, eller grå orginal blinkers kanskje??

- Få på m3 diffuser/eksoslist bak

Så ut som den var meget pen i lakken også, den fargen kler e36 utrolig godt. Kanskje litt oversenka etter min smak, men tror jeg har samme senken på min (ikke jeg som har montert den da).. Er et helvete på fartsdumper etc...

Men ellers en veldig pen E36 du har der :D

Tror det vil bli en litt merkelig kombinasjon med mørke blinkers og blanke lykter da.. Er foresten enig i at blinkersene så litt rare ut på bildene.. så ut som de stakk seg skikkelig ut, er litt bedre i virkligheten :wink:

Angående potta så syntes jeg den er ganske grom, mye tøffere i real-life enn på bilde, men hvis jeg skulle gjort noe med den så måtte det blitt to GROVE DTM-rør tror jeg.. M3 diffuser kunne kunne kanskje vert en ting det ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

muligt det med blinkersene :) Men det må jo du vurdere :P

Kjøpte selv diffuser i går, å angrer ikke et sekund! Synes dette gjør utrolig mye med bilen! Så det hadde jeg ikke tvilt på når du allerede har en ganske strøken E36!

Men står med mitt på eksosen! :D Som de fleste andre her og sier, få vekk japsepotta og få på dobbelt av noe :D Du kjører BMW ikke 200SX ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

muligt det med blinkersene :) Men det må jo du vurdere :P

Kjøpte selv diffuser i går, å angrer ikke et sekund! Synes dette gjør utrolig mye med bilen! Så det hadde jeg ikke tvilt på når du allerede har en ganske strøken E36!

Men står med mitt på eksosen! :D Som de fleste andre her og sier, få vekk japsepotta og få på dobbelt av noe :D Du kjører BMW ikke 200SX ;)

Har fått litt lyst på diffuser jeg også nå, for å være helt ærlig :D .. skal du lakkere din eller?? viss jeg skulle hatt så måtte jeg antagelig lakka den i bilens farge, siden jeg allerede har lakkerte lister rund om.. eller hva tror du? vil vell bli litt "konstigt" med svart plast nederst på fangeren når det ikke er andre svarte detaljer på bilen.. Har også lyst på m3-gt hekkvinge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil. Behold den slik som du liker den :)
Helt korrekt "AC Schnitzer" bygger slik jeg selv vil :wink: , er vell ingen som bygger bil etter andres meninger :!:, men er jo morro å høre andre sine forslag og syn på bilen også...

Ganske mange som krittiserer biler her inne, og da kan vel bilene bli lik slik flertallet liker de her inne. Bare noe jeg tror... Selvsagt så er det bra med andre sine meninger, men ikke sikkert at alle tåler kritikk like bra :)

Fin farge forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått litt lyst på diffuser jeg også nå, for å være helt ærlig :D .. skal du lakkere din eller?? viss jeg skulle hatt så måtte jeg antagelig lakka den i bilens farge, siden jeg allerede har lakkerte lister rund om.. eller hva tror du? vil vell bli litt "konstigt" med svart plast nederst på fangeren når det ikke er andre svarte detaljer på bilen.. Har også lyst på m3-gt hekkvinge..

Nei, har ikke planer om å lakkere, skal prøve å montere den sånn den er nå i morgen.. Med grundig plastikkvask først vel å merke :lol:

Mulig du bør lakkere i bilens farge ja når du har alt annet det også.. Kan bli litt "konstigt" som du sier :P

M3-GT vingen er du ikke alene om å ha lyst på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...