Søreng Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 "I"'en står vel for "injection" trodde jeg for insprøytning.. Er ikke sikker på det men.. "C" står for "Coupe" så en 320IC er en 320 injection coupe Rett meg om jeg bommer helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 Åssen felger er det som står på den nå ??Kjempe fin bil btw:) Takk takk bilde av felgene som står på nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 "I"'en står vel for "injection" trodde jeg for insprøytning.. Er ikke sikker på det men.. "C" står for "Coupe"så en 320IC er en 320 injection coupe Rett meg om jeg bommer helt Tror ikke du er helt på bærtur nei, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 åja seff men heter den ikke egentlig 320Ci da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet April 11, 2007 Forfatter Share Skrevet April 11, 2007 Etter en vinter der det har skjedd lite på bilen er våren endelig her og det skjedd noen få endringer "tralla" igjen.. Montert M3 hekkinnsats: Montert M3 pedalsett og lagt i M-mattene igjen etter vinteren: Og selfølgelig så er sommerfelgene og GT-leppa kommet på plass : Har forøvrig også byttet til powerflex foringer i bærearmene framme og svingarmene bak nylig... Neste ting jeg har lyst til å gjøre er å gå til annskaffelse av denne hekkspoilerleppa her, noen som har prøvd denne? blir det pent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 "I"'en står vel for "injection" trodde jeg for insprøytning.. Er ikke sikker på det men.. "C" står for "Coupe"så en 320IC er en 320 injection coupe Rett meg om jeg bommer helt Nåja... Er det snakk om E46 og det står Ci bak en modelbetegnelse så er dette riktig. Når vi snakker om E36 blir dette litt feil. En 320ic er en amerikansk 320 cab. c'en står for convertible. Det var først i 1999 da e46 kom at BMW brukte C i betydning av Coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Da var det vel på tide å blåse litt støv av denne tråden igjenn. Har skjedd en go del. Kw variant2 justerbart senkesett er blitt montert, nye 19" schmidt phantom felger i 8.5 og 9.5 med 225/35, og best av alt er at b20´n nå er byttet ut til fordel for b28 med alpina b3 innsug motorombyggingen begynte i november, men ble desverre ikke ferdig før nå i januar grunnet mye styr med feil ledningsnett og ecu for å ungå ews. Planen var egentlig å bruke m50 vanos ledningsnett og omprogramert m50b25 ecu. Etter å ha fått fått feil ledningsnett flere ganger og mye styr, falt jeg heller på å bruke m52 ecu der ews var fjærnet og som var tunet for m52 b28 med m50 innsug. ecu´n ble tunet av en kar i tyskland og en der nede med samme programering påstår å ha ca 240 hp med denne ecu´n på en m52b28 med kun m50 innsug og ellers moderate mods. Bilder fra i høst samt noen fra motorbyttet: B20n på veg ut: B28 på plass : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 B28 på plass Hehe, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Dæven døtte, dette var en fin E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Flott bil.. kjek motor.. Vilken vinge er det du har.. Den så jo knall fin ut på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 B28 på plass Hehe, gratulerer Hehe, takk er veldig fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Dæven døtte, dette var en fin E36! Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Flott bil.. kjek motor.. Vilken vinge er det du har.. Den så jo knall fin ut på bilen.. takk for det, begynner å bli bra nå synes jeg motoren er helt topp ja, er helt "forelska" i den for tiden bare lyst til å kjøre å kjøre å kjøre.. vingen er fra Rieger, samme som den som det ligger bilde av tidligere i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Fin coupe du har, er det 2.8 l på den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Flott bil.. kjek motor.. Vilken vinge er det du har.. Den så jo knall fin ut på bilen.. takk for det, begynner å bli bra nå synes jeg motoren er helt topp ja, er helt "forelska" i den for tiden bare lyst til å kjøre å kjøre å kjøre.. vingen er fra Rieger, samme som den som det ligger bilde av tidligere i tråden. Kan sjønne at du berre vil kjøre og kjøre.. liker selv å kjøre min is-bil .. men kan ikkje samenliges din med min da.. kunne tenkt meg å kjøpt ein 328 .. Bilen din er vertfall RÅ flott.. Likte godt den vinga. har du bedre bilder av den .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå