Gå til innhold

Min Bmw 320ci, BBS RC side4

bmw328ci
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

Etter en vinter der det har skjedd lite på bilen er våren endelig her og det skjedd noen få endringer "tralla" igjen..

Montert M3 hekkinnsats:

55106.jpeg

55107.jpeg

55112.jpeg

Montert M3 pedalsett og lagt i M-mattene igjen etter vinteren:

55117.jpeg

Og selfølgelig så er sommerfelgene og GT-leppa kommet på plass 8) :

side2ks6.th.jpg

side3zm7.th.jpg

pbjrgebh8.th.jpg

55118.jpeg

Har forøvrig også byttet til powerflex foringer i bærearmene framme og svingarmene bak nylig...

Neste ting jeg har lyst til å gjøre er å gå til annskaffelse av denne hekkspoilerleppa her, noen som har prøvd denne? blir det pent?

listxe8.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...
"I"'en står vel for "injection" trodde jeg for insprøytning.. Er ikke sikker på det men.. "C" står for "Coupe"

så en 320IC er en 320 injection coupe :)

Rett meg om jeg bommer helt :lol:

Nåja... Er det snakk om E46 og det står Ci bak en modelbetegnelse så er dette riktig. Når vi snakker om E36 blir dette litt feil. En 320ic er en amerikansk 320 cab.

c'en står for convertible. Det var først i 1999 da e46 kom at BMW brukte C i betydning av Coupe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...

Da var det vel på tide å blåse litt støv av denne tråden igjenn. Har skjedd en go del. Kw variant2 justerbart senkesett er blitt montert, nye 19" schmidt phantom felger i 8.5 og 9.5 med 225/35, og best av alt er at b20´n nå er byttet ut til fordel for b28 med alpina b3 innsug 8) motorombyggingen begynte i november, men ble desverre ikke ferdig før nå i januar grunnet mye styr med feil ledningsnett og ecu for å ungå ews. Planen var egentlig å bruke m50 vanos ledningsnett og omprogramert m50b25 ecu. Etter å ha fått fått feil ledningsnett flere ganger og mye styr, falt jeg heller på å bruke m52 ecu der ews var fjærnet og som var tunet for m52 b28 med m50 innsug. ecu´n ble tunet av en kar i tyskland og en der nede med samme programering påstår å ha ca 240 hp med denne ecu´n på en m52b28 med kun m50 innsug og ellers moderate mods.

Bilder fra i høst samt noen fra motorbyttet:

fumecrxgona56c0ryak1.jpg

evukxeg6jz6vx611p5du.jpg

lxovyvsefyhfg0zd9ttz.jpg

mem1sgulhbrdf38spipj.jpg

B20n på veg ut:

hr1o0zbvygbjl2kyixzc.jpg

B28 på plass :D :

ixyy3p8mtlqi5ry3q1ek.jpg

vbo7rbtcy30xshg3jwnp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil.. kjek motor..

Vilken vinge er det du har.. Den så jo knall fin ut på bilen..

takk for det, begynner å bli bra nå synes jeg :) motoren er helt topp ja, er helt "forelska" i den for tiden :wink: bare lyst til å kjøre å kjøre å kjøre.. vingen er fra Rieger, samme som den som det ligger bilde av tidligere i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil.. kjek motor..

Vilken vinge er det du har.. Den så jo knall fin ut på bilen..

takk for det, begynner å bli bra nå synes jeg :) motoren er helt topp ja, er helt "forelska" i den for tiden :wink: bare lyst til å kjøre å kjøre å kjøre.. vingen er fra Rieger, samme som den som det ligger bilde av tidligere i tråden.

Kan sjønne at du berre vil kjøre og kjøre.. liker selv å kjøre min is-bil ..

men kan ikkje samenliges din med min da.. kunne tenkt meg å kjøpt ein 328 ..

Bilen din er vertfall RÅ flott..

Likte godt den vinga. har du bedre bilder av den ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...