hardrocxsludge Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Det der så jo GROMT ut . nesten så jeg angrer på at jeg solgte RC felgene mine nå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Det der så jo GROMT ut .nesten så jeg angrer på at jeg solgte RC felgene mine nå :/ Syns det ble bra jeg også, fornøyd Men er et !#"¤%&% å holde rene og pene da. Ja du kan angre nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Det kan jeg si meg enig i da jeg vaska mine før jeg solgte de ! ble sittendes med en gammel tannbørste for å få reint mellom eikene, får jo nesten ikke inn fingertuppen . men tøft ble det i alle fall ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Det der så jo GROMT ut .nesten så jeg angrer på at jeg solgte RC felgene mine nå :/ Jeg angrer i hvertfall ikke på at du solgte de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Ble veldig pent med felgene! Hva slags dekk kjører du der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Ble veldig pent med felgene! Hva slags dekk kjører du der? Takk for det. Kjører med 205/40/17 framme på 8" og 215/40/17 på 9" bak. Grunnen til så smale dekk er dårlig med plass på grunn av lavt innpress(ET20), breie felger og mye senk. Så dekkstrekk var en nødvendighet for å unngå for mye valsing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå