xnett Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Er ute etter et bra coilovers sett til kjærra mi.. Sjekka ut koni, men di hadde kun justerbart foran. Noen som har noe å anbefale? Er kresen til hardhet.. MÅ VÆRE TUV godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 FK Automotive sine skal være bra. har en kompis som har FK sitt kônigsport der er det justerbart framme og bak samt demperene er fra koni. alt er seffølgelig TUV godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 KW all the way. KW Variant 1 Inox-line er basisversonen av settet som brukes på BMW i tyske mesterskap. Dette settet er høydejusterbart både forran og bak og kan senke fra originalt ned til 80/60. Dette settet har en perfekt balanse mellom sportslighet og komfort, og er i tillegg rustfritt. Ønsker du justerbar hardhet i demperene, gå for variant 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Jeg har prøvd både KW og Fk automotive på bane og må si att hadde jeg ikke vist hva slags dempere jeg kjørte med så hadde det blitt rein tipping, for folk som meg som ikke driver med profesjonell motorsport så gjør fk automotive jobben De er billigere en KW samtidig er noe av det råeste jeg har prøvd Bilstein sitt justerbare senkesett på e36 det var helt rått Hvis du vil ha presis styring og sportslige egenskaper så burde du gå for power flex foringer i kombinasjon til justerbart senkesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2006 Men hvor får man kjøpt all denne herligheten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 FK selger de nesten over alt føler jeg bla czt.no der jeg handlet mitt FK sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 FK og KW får du kjøpt hos Styling-tech på Levanger www.styling-tech.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå