Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

den facelift frontplata man får kjøpt på motortechnic, hva skal til for at denne kan monteres, og hva er egentlig forskjellen forann mellom facelift og prefacelift?! og lurer på samme tingene ang bakenden!?

Skrevet

Når du skal montere Facelift Frontplata er det kun 2 ting du trenger å gjøre.

1. Kutt av slepe krokene

2. Bytt støtdemperfestene over slepekrokene, den delen som holder crom fangern med bolter

3. Sette på Plastfangere og alt som hører til, dvs. bolter skruer klips og støtfangerfestene over slepekrokene.

Støtfangerfestene er over slepekrokene på det der bildet.

http://www.bimer.net/Skader/P1010090.JPG

Når det gjelder bakfangeren så passer den ikke, uten att du finner på en patent av noe slag, men helt bra får du det ikke.

Mvh

Skrevet

men disse støtdemperne, skal de bare skjæres av så skal nye sveises på samme plassen da eller ?

så en mt2 bakfanger ville ikkje helt passe da ? men er det mye jobb å bytte plata bak ?

Skrevet

jeg trengte ihvertfall ikke å kutte av slepekrokene.

Og støtdemperne passer rett inn der de gamle festene satt, bare på en annen måte.

Å bytte fronten er plankekjøring uten sveising.

Skrevet

på min måtte jeg kutte av de orginale slepekrokene, du kan vel også lage til noe hull i frontblekket så de går igjennom, men jeg ville bare kutta de av. og bak er det ikke bare å bytte bakplata, facelift lykter vil passe, men fangeren passer ikke rett på likevel ettersom det er litt forskjell på hjulbuene også.. men schmiedmann selger jo m-techll bakfanger i glassfiber som passer til prefacelift..

Skrevet
jeg trengte ihvertfall ikke å kutte av slepekrokene.

Og støtdemperne passer rett inn der de gamle festene satt, bare på en annen måte.

Å bytte fronten er plankekjøring uten sveising.

Hvordan fikk du på fronten uten å kutte slepekrokene lurer jeg på? :)

Skrevet

så man blir nødt til å skjære litt i bakskjermen hvis man skal ha facelift lyktene da ? er enda ikke hundre prosent sikker på om e skal begynne å bygge den om , har egentlig ganske mye anna å gjøre med den først, begynner på den nå rett etter jul:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...