zephyr23 Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 den facelift frontplata man får kjøpt på motortechnic, hva skal til for at denne kan monteres, og hva er egentlig forskjellen forann mellom facelift og prefacelift?! og lurer på samme tingene ang bakenden!?
Endre87 Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Når du skal montere Facelift Frontplata er det kun 2 ting du trenger å gjøre. 1. Kutt av slepe krokene 2. Bytt støtdemperfestene over slepekrokene, den delen som holder crom fangern med bolter 3. Sette på Plastfangere og alt som hører til, dvs. bolter skruer klips og støtfangerfestene over slepekrokene. Støtfangerfestene er over slepekrokene på det der bildet. http://www.bimer.net/Skader/P1010090.JPG Når det gjelder bakfangeren så passer den ikke, uten att du finner på en patent av noe slag, men helt bra får du det ikke. Mvh
Superbeetle Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Må vel bygge om en del bak bl.a for å få på facelift lyktene....
zephyr23 Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Skrevet Desember 17, 2006 men disse støtdemperne, skal de bare skjæres av så skal nye sveises på samme plassen da eller ? så en mt2 bakfanger ville ikkje helt passe da ? men er det mye jobb å bytte plata bak ?
zephyr23 Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Skrevet Desember 17, 2006 er det ikkje bare å bytte plata bak så kan du ha de ''nye'' lyktene ?
Sandersen Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Bare og bare.. Har vurdert dette i lengre tid selv men tror ikke jeg orker peset, ikke for og ta fra deg motet men hehe http://catalog.meca.se/ProductSheet.asp ... yType_ID=1 trenger den der ivertfall, men kan se det blir litt problemer på siden ved blinkersa da de går inn på bakskjermen.
Sandersen Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=35990&highlight=
eriklepe Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 jeg trengte ihvertfall ikke å kutte av slepekrokene. Og støtdemperne passer rett inn der de gamle festene satt, bare på en annen måte. Å bytte fronten er plankekjøring uten sveising.
bård Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 på min måtte jeg kutte av de orginale slepekrokene, du kan vel også lage til noe hull i frontblekket så de går igjennom, men jeg ville bare kutta de av. og bak er det ikke bare å bytte bakplata, facelift lykter vil passe, men fangeren passer ikke rett på likevel ettersom det er litt forskjell på hjulbuene også.. men schmiedmann selger jo m-techll bakfanger i glassfiber som passer til prefacelift..
Endre87 Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 jeg trengte ihvertfall ikke å kutte av slepekrokene.Og støtdemperne passer rett inn der de gamle festene satt, bare på en annen måte. Å bytte fronten er plankekjøring uten sveising. Hvordan fikk du på fronten uten å kutte slepekrokene lurer jeg på?
Endre87 Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Du trenger ikke slepekrokene heller for den del, for på facelift skrur du slepekroken inn i støftfangern, og inn i støtfanger festet
zephyr23 Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Skrevet Desember 17, 2006 så man blir nødt til å skjære litt i bakskjermen hvis man skal ha facelift lyktene da ? er enda ikke hundre prosent sikker på om e skal begynne å bygge den om , har egentlig ganske mye anna å gjøre med den først, begynner på den nå rett etter jul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå