Gå til innhold

Sette på BMW emblem med farger i midten på rattet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, høres bedre ut, men pass nå på at du er sikker på at plasmerket ikke gir deg BMW stempel i panna da.. Kan jo være ille nok det. :wink:

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ok, høres bedre ut, men pass nå på at du er sikker på at plasmerket ikke gir deg BMW stempel i panna da.. Kan jo være ille nok det. :wink:

Jeg skjønner ikke helt det med airbag, men når den utløses så kommer hele greia ut ikke sant? Tror nemlig det gjør like vondt å få hele det dekselet på rattet i trynet som et lite bmw merke, hehe :) Men uansett da, så skal jeg jo slipe vekk mye av det gamle, så det nye blir jo innfelt i rattet. Så det kommer ikke i fleisen på meg uansett.

Skrevet
For all del ta av dekselet før du begynner å slipe! Airbagen utløses av med sprengstoff og noe som er varmt i nærheten av den ladningen er nok ikke å anbefale..

Hvordan får jeg av det dekselet da?

• 4 weeks later...
Skrevet

Nå har jeg vært og sjekket litt forskjellige steder etter emblemet. Det minste jeg har fått tak i er felg emblem som er på 45mm. Men det er litt for stort. Det skulle vært mellom 32 og 40mm. Da hadde det gått. Noen her som vet hvor jeg kan få tak i så små felg emblemer?

Skrevet

noen som skrev noe om og få dekselt du setter på rattet i hodet, når airbaggen løser ut så revner det som er uten på. så man får ikke noe av rattet i tryne.. Og dessuten så kan man ikke løse ut en air bag ved og ha noe i nærheten av den som var varmt? eller leste jeg feil

Skrevet

Joda, ett slikt emblem i midten der kan nok skape litt smerter.

Hva om den treffer deg i ett øye f-eks?

eller at du får den fast i halsen? husk at i en kollisjon så vil ting som "flyver" løst ha temmelig høy fart hvilket betyr mye krefter selv om de er små!

Og når det gjelder dekslet i rattet:

Det revner og bretter seg til siden når airbagen løses ut, så dekslet får du nok ikke i ansiktet.

Skrevet

Det går ikke an å løsne det sorte logoen for så å sette på en annen type logo. Da må du evt lime noe oppå dette og det blir ikke pent.

Skrevet

Ja, dere har vel rett i at det kan bli litt skummelt med logoen der ja. Men nå har jeg muligens fått skaffa meg et utrolig fint 3-eiket airbag ratt. Eneste er at rattet er på 22mm på splinsene, så jeg får håpe jeg har 22mm i bilen også. Men hvis jeg har 18mm, er det mulig å få tak i en overgang fra 22mm-18mm splines? Litt spesielt kanskje...

Skrevet

Ordna seg det Anders 8)

Mulig alle disse airbagratta har 22 mm?

Forøvrig tror jeg ikke det hadde vært noe problem å ettermontere et BMW emblem ala de som sitter på de andre rattene, egentlig bare å skjære ut med skalpell og dytte på plass...

Ideen var god den.

(Forøvrig ser det ut til at det går greit med emblem i midten iom at BMW har gjort det på andre airbagratt...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...