ErikS Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Jeg kom over denne annonsen på finn.no og stusset relativt raskt over kommentarene på bildene (fom. bilde 9) som lå der. He he litt humor er greit, men spørs hvor mye det selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 hehe den va go:) arti selger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Tror ikke de kommentarene hindrer noen i å kjøpe denne bilen. Ikke meg hvertfall, om jeg hadde hatt penger, og var interessert i den type bil. Om det er noen som kvier seg over denne bilen pga kommentarene, er de jaggu trangsynte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2006 Om det er noen som kvier seg over denne bilen pga kommentarene, er de jaggu trangsynte. Hvis jeg skulle kjøpt bil til 949000,- så hadde jeg vært opptatt av at jeg kjøpte fra en seriøs selger. Og personlig ville jeg hatt litt problemer med å ta selger seriøst ut i fra annonsen i dette tilfellet. Men jeg sier ikke at han er en useriøs person! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Syns det var en genial salgsannonse jeg, fyren er jo vittig;)fin familiebil oxo var det forresten.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Fin bil og tenk en knapp for å få den opp De som kjører Merce trenger vel det haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Knapp for utløsning...(av CD-veksleren) Syns jeg ser fyren sitter foran pc'n og humrer for seg selv mens han skriver kommentarer til bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Den der var morsom ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Litt av en luksus familibil. Lurer på om de selger godt? Jeg mener, de familiene som har7 unger og en hund har vel ikke råd til en slik? Mulig en 5 års gammel caravelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 tidig annonse, men markedet for slike biler i norge må være trangt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Hvis jeg skulle kjøpt bil til 949000,- så hadde jeg vært opptatt av at jeg kjøpte fra en seriøs selger. Og personlig ville jeg hatt litt problemer med å ta selger seriøst ut i fra annonsen i dette tilfellet. Men jeg sier ikke at han er en useriøs person! en fyr kan vel selge en bra bil selv om han bruker humor i salgsannonsen. Er verre med en jeg så tidligere, en bmw som ble solgt i en lokal avis: Selger herved min fittemagnet...perfekt ungdomsbil som drar godt!..da kan man begynne å bli skeptisk.Hva mente selger der mon tro??drar den godt, eller drar den godt med damer??hehe Må være temmelig blåst i hodet for å starte en salgsannonse på den måten, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Tenk - bare én tast for å få´n opp... og enda en tast for hardkjør... Fargede ruter bak - praktisk Haha... Konge med sånne selgere som har litt humor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 -En haug med masse kjekke knapper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå