Gå til innhold

Sjekk kommentarene på bildene på en annonse på finn.no

ErikS
 Share

Anbefalte innlegg

Om det er noen som kvier seg over denne bilen pga kommentarene, er de jaggu trangsynte.

Hvis jeg skulle kjøpt bil til 949000,- så hadde jeg vært opptatt av at jeg kjøpte fra en seriøs selger. Og personlig ville jeg hatt litt problemer med å ta selger seriøst ut i fra annonsen i dette tilfellet. Men jeg sier ikke at han er en useriøs person! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle kjøpt bil til 949000,- så hadde jeg vært opptatt av at jeg kjøpte fra en seriøs selger. Og personlig ville jeg hatt litt problemer med å ta selger seriøst ut i fra annonsen i dette tilfellet. Men jeg sier ikke at han er en useriøs person! ;)

:roll: en fyr kan vel selge en bra bil selv om han bruker humor i salgsannonsen. Er verre med en jeg så tidligere, en bmw som ble solgt i en lokal avis:

Selger herved min fittemagnet...perfekt ungdomsbil som drar godt!..da kan man begynne å bli skeptisk.Hva mente selger der mon tro??drar den godt, eller drar den godt med damer??hehe :? Må være temmelig blåst i hodet for å starte en salgsannonse på den måten, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...