Gå til innhold

Noen som har forslag til bra og driftsikker bil til meg? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
E-34. Den bilen virker jo uknuselig. Den har gått 250 000km, og bruker en tredjedel så mye olje som 330-en som har gått 50 000.

Tja.. Dårlig på vinterføre da... Også er de ikke helt uknuselige ;)

E34 må jo være den beste vinterbilen som noen gang er konstruert :D

Jeg har ihvertfall ALDRI kjørt en bil som er så gøy på vintern :wink:

Skrevet

E39 er en knallgod bil :) men som nevnt skal du ha 520 så skaff deg en med manuell kasse da holder det i massevis, kan være vanskelig nok og ikke miste lappen med denne til tider også hehe

Skrevet
E39 er en knallgod bil :) men som nevnt skal du ha 520 så skaff deg en med manuell kasse da holder det i massevis, kan være vanskelig nok og ikke miste lappen med denne til tider også hehe

hadde gått for 523 eller større! 520 er for smått og masete!

Skrevet
hadde gått for 523 eller større! 520 er for smått og masete!

Vet ikke om jeg er enig i at en 520 er masete. Hva mener du med masete da?

Har selv hatt E39 520 (2,0 l) med automat, og opplevde på ingen måte denne bilen som masete. Tvert imot en meget behagelig bil å kjøre på alle måter. Selvfølgelig ingen racer, men til "normal" kjøring duger den da mer enn godt nok.

Når det er sagt, så er en 523 helt klart en del friskere. Og jo større motor jo artigere kjøreopplevelse! :) Men dette har vel også en del med økonomi å gjøre, hva man har råd til å kjøpe og ikke minst forsikre/holde i drift...

Skrevet

er heller ikke enig i det der

bilen min gjør 200 km i timen glatt og det er bare lov og kjøre i 100 i norge, dessuten går den på under 0.9 på blandet kjøring, så jeg forstår ikke helt hva du mener med masete

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...