Søreng Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Snø.. hva er det? Det har vi ikke sett.. gleder meg som f**n til det kommer, få øvd litt på kontroll på snøen hadde ikke vert å forrakte Er så kjipt å bruke opp alt mønsteret på vått føre Hvordan kan en enkelt finne ut om en har diffbrems på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Snø.. hva er det?Det har vi ikke sett.. gleder meg som f**n til det kommer, få øvd litt på kontroll på snøen hadde ikke vert å forrakte Er så kjipt å bruke opp alt mønsteret på vått føre Hvordan kan en enkelt finne ut om en har diffbrems på bilen? hvis du jekker opp bilen på begge sider bak og snurrer på det ene hjulet, så mener jeg at begge bakhjulene skal gå rundt samme vei (hvis jeg ikke tar feil nå?). er det ikke sperre, så går de hver sin vei. hvis du skjønner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Eller du kan jekke opp kun ei side, og snurre på hjulet. Går det tungt som #%#¤/ er det diffbrems, går det lett er det ein vanleg diff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 hjulet snurrer motsatt vei når jeg snurrer på ene siden mener jeg.. Det vil si jeg ikke har diffbrems? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 hjulet snurrer motsatt vei når jeg snurrer på ene siden mener jeg.. Det vil si jeg ikke har diffbrems? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Nå er det skikkelig vinter igjen fint vær å være ute å herje i litt glatt i flekkan, men det er bare morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 hjulet snurrer motsatt vei når jeg snurrer på ene siden mener jeg.. Det vil si jeg ikke har diffbrems? Er det ikke bare å burne løs på en grusvei eller lignende, og se om det blir to eller et spor etter bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Nei, det er nok ikke så enkelt. Er friksjonen forholdsvis lik, så vil du lage to spor anyway. Jekke opp og snurre på hjulene er enkleste indikasjon på diffbrems av lamelltypen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 Kjør deg fast i snøen, når bilen da står å spinner på 1 hjul så har du ikke noe diffbrems....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Nå er snø mangelvare her i Østlandet om dagen, men om du kunne sende et toglass ned hit, så kan vi sikkert arrangere en diff-brems-test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 Vi har nok å ta av ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 så ver vennlig å del litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 her er det bare å forsyne seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 men ikke ta så mye, må ha til å kjøre scooter og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Sandsekk skulle vært orginalt extra-utstyr til e30 ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå