D.C.V Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Bare en liten stemningsrapport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Tørr asfalt og skikkeleg vårstemning her no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 6 varme grader her i porsgrunn og ingen rim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 Endeleg...det lavar ned igjen Får berre håpe det varer denne gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 syns E-30'en er bra på glatta jeg =) men når det er sagt har den ikke fått prøvd seg denne vinteren! Har ikke sett snurten av snø her nede. Eneste snøen jeg har vært borti denne sesongen var over strynefjellet 27 desember... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 har du prøvd mange andre biler på glatta da ? e30 er gøyest men er som sklibrett kontra truger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Januar 3, 2007 Share Skrevet Januar 3, 2007 har du prøvd mange andre biler på glatta da ? e30 er gøyest men er som sklibrett kontra truger. ja har jo det. men jeg føler at det er brems på min kan det stemme? EDIT: nei jeg har ikke testa det enda med å snurre på dekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå