Gå til innhold

SOLGT..88mod E30 320i m/sperre


Øystein E30 M3
 Share

Anbefalte innlegg

Skal bort,helst innen en uke! Selges hbo 6000kr..

Har en delebil stående som jeg skal selge hel eller i deler! per i dag er ikke bilen kjørbar pga jeg har tatt motorfester og bunnpanne! Men om ønskelig kan jeg få bilen opp å gå,men det har jeg ikke mulighet til før om en måned pga jobb!

Bilen er gått 220.000,er en del karosseri skader med rust! Interiøret tror jeg ikke er så verst,har ikke tatt meg tid til å ta av trekkene for å se skikkelig! :roll: Motoren starter og går fint! Er også 15" MIM felger med greie 225/50-15! samt orginale 14" vinter! trenger du noe så når du meg på 92812903! Kommer til å bli uten internett store deler av neste mnd!

119-1992_IMG.jpg

119-1991_IMG.jpg

119-1993_IMG.jpg

119-1994_IMG.jpg

119-1995_IMG.jpg

119-1996_IMG.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...
Skulle hatt tak i viftestyrings boksen, inne i kupeen. Orker du og skru ut den hel, så tar jeg den.!

Er det hastighetsregulatoren inne i kupeen du mener? 1.2.3.4 bryteren? :P Hva betaler du?

Det er den konsollen med viftebryter og justering av luft til : bein, vindu osv. Min har et knukket feste til den ene wiren.

Den koster 570 helt ny, så jeg gir deg 250.(hvis den er hel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt tak i viftestyrings boksen, inne i kupeen. Orker du og skru ut den hel, så tar jeg den.!

Er det hastighetsregulatoren inne i kupeen du mener? 1.2.3.4 bryteren? :P Hva betaler du?

Det er den konsollen med viftebryter og justering av luft til : bein, vindu osv. Min har et knukket feste til den ene wiren.

Den koster 570 helt ny, så jeg gir deg 250.(hvis den er hel)

Tenkte egentlig å si blankt nei til alt under 500kr siden det fort blir mer stress en penger av å demontere å sende osv..men jeg får se det litt ann hva andre trenger osv! ingenting annet du trenger da så blir det litt mer innteresant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...