Øystein E30 M3 Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Skal bort,helst innen en uke! Selges hbo 6000kr.. Har en delebil stående som jeg skal selge hel eller i deler! per i dag er ikke bilen kjørbar pga jeg har tatt motorfester og bunnpanne! Men om ønskelig kan jeg få bilen opp å gå,men det har jeg ikke mulighet til før om en måned pga jobb! Bilen er gått 220.000,er en del karosseri skader med rust! Interiøret tror jeg ikke er så verst,har ikke tatt meg tid til å ta av trekkene for å se skikkelig! Motoren starter og går fint! Er også 15" MIM felger med greie 225/50-15! samt orginale 14" vinter! trenger du noe så når du meg på 92812903! Kommer til å bli uten internett store deler av neste mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2006 Har nå bud på 4000kr for bilen uten bunnpanne,motorfester og sperrediffen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 Nå er jeg komt hjem fra jobb.. blir hjemme i 4uker så skulle tro jeg har tid å skru av litt deler viss det er noe dere trenger! Vurderer også å selge den slik den står med sperrediffen! Vurderer å selge den andre 325en og da har det ingenting for seg å bytte diffen! kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Skulle hatt tak i viftestyrings boksen, inne i kupeen. Orker du og skru ut den hel, så tar jeg den.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Selger du kun felger? Og sender til Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Skulle hatt tak i viftestyrings boksen, inne i kupeen. Orker du og skru ut den hel, så tar jeg den.! Er det hastighetsregulatoren inne i kupeen du mener? 1.2.3.4 bryteren? Hva betaler du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Selger du kun felger? Og sender til Trondheim. Ja det kan jeg så lenge du betaler frakten.. koster sikkert litt å få disse sendt til trondheim! En pall koster vell rundt en tusing?! Hva gir du for felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Skulle hatt tak i viftestyrings boksen, inne i kupeen. Orker du og skru ut den hel, så tar jeg den.! Er det hastighetsregulatoren inne i kupeen du mener? 1.2.3.4 bryteren? Hva betaler du? Det er den konsollen med viftebryter og justering av luft til : bein, vindu osv. Min har et knukket feste til den ene wiren. Den koster 570 helt ny, så jeg gir deg 250.(hvis den er hel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 123 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 kor masse for bakluke og baklykter`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Hvor mye sperre er det på den? Pris på diff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Skulle hatt tak i viftestyrings boksen, inne i kupeen. Orker du og skru ut den hel, så tar jeg den.! Er det hastighetsregulatoren inne i kupeen du mener? 1.2.3.4 bryteren? Hva betaler du? Det er den konsollen med viftebryter og justering av luft til : bein, vindu osv. Min har et knukket feste til den ene wiren. Den koster 570 helt ny, så jeg gir deg 250.(hvis den er hel) Tenkte egentlig å si blankt nei til alt under 500kr siden det fort blir mer stress en penger av å demontere å sende osv..men jeg får se det litt ann hva andre trenger osv! ingenting annet du trenger da så blir det litt mer innteresant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 kor masse for bakluke og baklykter`? Du som er på jakt etter dette vet sikkert bedre enn meg hva prisklasse dette ligger på.. faktisk tror jeg både bakluka og lyktene er i meget bra stand! kom ett bud du så blir vi sikkert enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hvor mye sperre er det på den? Pris på diff? Har desverre ikke sjekket hverken utveksling eller hva den sperrer! Kan sikkert få sjekket imorgen! Står det på den hva den sperrer også? det kommer nok til å bli en del inntereserte i den diffen så jeg sier til deg som alle andre..kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 123 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 kor står bilen? halsnøy? bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 kor står bilen? halsnøy? bergen? Halsnøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg