B.E.E. Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Satte meg inn i bilen, vridde om nøkkelen, bilen startet, svev på 2 sylindre(hørtes slik ut) og dauet umiddelbart. Når jeg nå prøver å starte, høres det ut som ting sviver rundt, startmotoren kinner, men bilen starter ikke, uansett hvor lenge jeg kinner. Hva kan jeg gjøre?
-Martin- Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 hmm... kan høres ut som kondens, Jeg hadde tendenser til dette tidligere i år. Bilen startet men døde umiddelbart etter, så satt jeg sikkert å svivet i 10 min før den antydet til å begynne å tenne.. fortsatt litt til så kom den. Hvor lenge satt du?
oddis Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Høres ut som bensinpumpe. Sjekk om det kommer bensin og evt se på pumperele og dårlige kontakter på pumpa. Hvis ikke så er det bare å gå igang med tenning/plugger/fordelerlokk/coil. Bensinfilter.. osv osv
B.E.E. Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Skrevet Desember 18, 2006 Skal det, eller skal det ikke lukte bensin når en prøver å kinne igang bilen?
RSK Skrevet Desember 22, 2006 Skrevet Desember 22, 2006 Lukter du mye bensin så er det nok tenninga.......vis den ikke får bensin kan du sjekke det m å ta opp en plugg å se om den er tørr.....Kan være spennings regulator...
rams Skrevet Desember 22, 2006 Skrevet Desember 22, 2006 Det første spørsmålet du bør stille deg selv er: Har jeg tilstrekkelig strøm på batteriet!? Mål spenningen aller først, og det er ikke nok at det bare er litt ladespenning. Bimmærn trenger nokså mye strøm for å serve all elektronikken ved oppstart.
B.E.E. Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Skrevet Desember 22, 2006 Fant nettopp ut hva det var, bensinpumpen hadde tatt kvelden. Skiftet den, og bilen gikk som en kule.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå