waldrab Posted December 18, 2006 Posted December 18, 2006 Hei Skal chippe 525n min. Få flytta den elektroniske sperra. Noen her inne som har gjort det? Noen GODE firmaer som tar på seg jobben? Har sett litt på linkene på denne sida men de svarer ikke på mail....
Mpower20 Posted December 19, 2006 Posted December 19, 2006 E28? E34? E39? E60? Har chip fra Trimchip.com i min 325 og den sperrer nå på 7.100. Har du automatkasse så er dette bortkastede penger ettersom girkassen legger seg i nødsmodus hvis turtall blir for høyt. Uansett, hvorfor flytte turtallssperra? Regner med det er denne du snakker om. Stort sett alle orginal motorer har meget lite å hente over 6.500/6.000. Anbefaler at du ringer Normantic/trimchip.com å hører med dem. Har god erfaring med chipping av Bmw.
waldrab Posted December 19, 2006 Author Posted December 19, 2006 e34 . er manuell. tenkte hele registeret flytta seg jeg da men. burde kanskje få klemt ut 200 hk av kjærra med chip , eksos og kn filter
waldrab Posted December 20, 2006 Author Posted December 20, 2006 da har jeg bestilt fra trimchip.com skal gi tilbakemeldinger
Recommended Posts