Eaglehrt Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Heisann, nå har jeg begynnt og få en ulyd som irriterer meg noe grenseløst.. Jeg gjetter på at det er coupevifta, da det bråker/knirker på steg 0, 1 og 2 på varmeanlegget ("A/C") På steg 3 lager den ingen lyd. Noen som vet hvor mye jobb det er å bytte, hvor dem selger det billigst, osv osv osv... Takker for svar... Ørna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 det kan faktisk vær nok å ta en dråpa olja på vifta så kan den hold noen år til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Coupè Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 skiftet den vifta på en e30. det var en smal sak. veldig enkelt. d finnes vel to typer vifter tror jeg..kjøpte min hos en opphøgger. tror jeg bet 150-200. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Coupè Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 skiftet den vifta på en e30. det var en smal sak. veldig enkelt. d finnes vel to typer vifter tror jeg..kjøpte min hos en opphøgger. tror jeg bet 150-200. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2006 okay, men hvor mye må av? skal alt av midtkonsoll plukkes av? er det noen snarveier her? =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Vifta ligger bak et deksel i motorrommet. Selve motoren med skovler er bare klipset fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå