Gå til innhold

e34 525ia

OleH
 Share

Anbefalte innlegg

hei. jeg har en bmw 525ia sedan som er tysk importert. har et par ting jeg lurer på:

1: jeg har kjøpt ny nøkkel til bilen og lurer på hvordan jeg skal få kodet nøkkelen til den fjernstyrte sentral låsen/alarmen

2: noen som har noen erfaring/tips med bass kasse i denne type bil? positive/ negative

3: bilen min vil ikke lenger starte ordentlig...den starter litt men stopper igjen med en gang og smeller litt i eksosen... noen tips til hva det kan være eller hva jeg kan gjøre?

4: hvor sitter hovedboksen til alarmen/sentrall lås?

5: noen som har en norsk/engelsk instruksjonsbok å selge? BMW 525ia sedan e34 91 modell? send PM

takker for alle svar og tips:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Punkt 2. Om du ikke har åpna det hullet i midten på seteryggen, hvor skiposen kan monteres, så kan du banke ut denne platen og så sette en basskasse i bagasjerommet. Vender du subben mot kjøreretningen får du en dupere bass. I hvert fall min erfaring.

Hovedboksen til alarm/ sentrallås befinner seg enten i motorrommet, eller under baksetet rett bak førersetet. Bare løft opp sitteputene og du ser en svart boks og mer.

Ang instruksjonsbok og manual så er det bare å søke på nettet etter Bentley_BMW_5-Series_Service_Manual.pdf

en 62 mb stor pdf fil, som jeg synest er mye bedre en Haynes sin bok.

Går veldig grundig gjennom omtrent alt inkl hva som gjøres på service 1 og 2 samt det meste egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...