OleH Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 hei. jeg har en bmw 525ia sedan som er tysk importert. har et par ting jeg lurer på: 1: jeg har kjøpt ny nøkkel til bilen og lurer på hvordan jeg skal få kodet nøkkelen til den fjernstyrte sentral låsen/alarmen 2: noen som har noen erfaring/tips med bass kasse i denne type bil? positive/ negative 3: bilen min vil ikke lenger starte ordentlig...den starter litt men stopper igjen med en gang og smeller litt i eksosen... noen tips til hva det kan være eller hva jeg kan gjøre? 4: hvor sitter hovedboksen til alarmen/sentrall lås? 5: noen som har en norsk/engelsk instruksjonsbok å selge? BMW 525ia sedan e34 91 modell? send PM takker for alle svar og tips:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Punkt 2. Om du ikke har åpna det hullet i midten på seteryggen, hvor skiposen kan monteres, så kan du banke ut denne platen og så sette en basskasse i bagasjerommet. Vender du subben mot kjøreretningen får du en dupere bass. I hvert fall min erfaring. Hovedboksen til alarm/ sentrallås befinner seg enten i motorrommet, eller under baksetet rett bak førersetet. Bare løft opp sitteputene og du ser en svart boks og mer. Ang instruksjonsbok og manual så er det bare å søke på nettet etter Bentley_BMW_5-Series_Service_Manual.pdf en 62 mb stor pdf fil, som jeg synest er mye bedre en Haynes sin bok. Går veldig grundig gjennom omtrent alt inkl hva som gjøres på service 1 og 2 samt det meste egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleH Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Tusen takk:P dette skal jeg sjekke ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå