///Martin Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Selges eller helst byttes i Sorte DE-front/baklykter! DET er kun p.g.a at jeg vil ha M3`n min mest muli orginal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Til hvilken modell er det?Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2006 Beklager..det er til 87 mod, altså før facelift! De smaleste.. Kan legge opp et bilde jeg tok før jeg vinterlagret M3`n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Hvis du er ute etter orginale baklykter har jeg det et sted tror jeg. Hvor mye hadde du tenkt deg for lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Har orginallyktene(røde og orange) liggende så dem trenger jeg ikke! MEN er meget int i Sorte DE-baklykter eller kanskje frontlykter..Så derfor vil jeg helst bytte.. Men får jeg en grei pris selger jeg! Minstepris 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Bump! Trenger CASH..Selges til første mann med 1500,- Hele og fine lykter så gir e30 en tøff look! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 sånne dem selger på koed? blir ikke veldig mye dyrere nye, men om dine er strøkne så er det jo en grei pris, samt att man slipper vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Det stemmer det flasher. Ikke den store prisforskjellen, ligger vell på ca 2000,- her i landet osså.. Men folk kan gi meg bud så ser vi hva de går for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 byr 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 heisann! skal vi gjøre en byttehandel? du får min sierra stv som står til salgs på annet selges så får jeg lyktene..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 byr 800 Budet er notert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 heisann! skal vi gjøre en byttehandel? du får min sierra stv som står til salgs på annet selges så får jeg lyktene..? Heh..tror du kan pante den sierren og heller betale meg cash! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Var veldig dårlig bilde. Men er det disse som er blanke? Altså ikke slike "gode gamle sotende"? Jeg har evt sotende DE-frontlykter til deg.. Den ene lykta har en ørliten sprekk. (Du må helt innpå for å se at det er noe der) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 er de som nye eller? de er ikke blitt matte lissom? artig med litt bedre bilde. er veldig intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 1000 kr. har lyst på slike lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå