bmwhans Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 som det står så har han et bud på 1400. råder deg heller til å kjøpe helt nye til 1698
BimmerKing Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Mitt bud på 1400 står så fremt lyktene er i strøken tilstand Kan hente dem jeg, så da blir det ingen frakt
///Martin Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 som det står så har han et bud på 1400. råder deg heller til å kjøpe helt nye til 1698 Aktiv kar her inne på salgsannonsen min du bmwhans! Tror de fleste har fått med seg hvor mye de her lyktene koster ny nå.. Så hvis ikke du har tenkt å gi meg et bud eller har noe positivt å luke ut av deg, så trenger du vell ikke ødelgge den annonsen her noe mer..
Øystein E30 M3 Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 som det står så har han et bud på 1400. råder deg heller til å kjøpe helt nye til 1698 Har du ringt koed å hørt om de har de inne da?? Jeg hadde min E30 M3 i 8mnd å prøvde iherdig å skaffe meg slike baklykter,ikke bare fra koed!! Da var det vertfall helt umulig å skaffe! Men det er jo noen månder siden nå,så det er jo mulig koed har funne en ny levrandør! Men hadde jeg hatt min hadde jeg lett betalt 1400kr..hvem gidder å kjøre BMW å ligge å snu på kronene da Lykke til med salget,måtte bare blande meg inn litt
bmwhans Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 som det står så har han et bud på 1400. råder deg heller til å kjøpe helt nye til 1698 Aktiv kar her inne på salgsannonsen min du bmwhans! Tror de fleste har fått med seg hvor mye de her lyktene koster ny nå.. Så hvis ikke du har tenkt å gi meg et bud eller har noe positivt å luke ut av deg, så trenger du vell ikke ødelgge den annonsen her noe mer.. hva er vitsen med å betale 1400 når man får helt nye med garanti for noen hundre ekstra? hadde vært bedre hvis du begynte å svare på mld litt før da vettu!
BimmerKing Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Om jeg vil betale det for dem, så er vel det mitt problem? Jeg så jo dine iherdige forsøk på å holde prisen nede, men ///Martin bor i nærheten av meg og jeg får sjekket lyktene før jeg betaler dem. Og er de hele og pene som han sier, så har jeg ikke noe problem med å betale det... Sånn er det bare
///Martin Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 Om jeg vil betale det for dem, så er vel det mitt problem? Jeg så jo dine iherdige forsøk på å holde prisen nede, men ///Martin bor i nærheten av meg og jeg får sjekket lyktene før jeg betaler dem. Og er de hele og pene som han sier, så har jeg ikke noe problem med å betale det... Sånn er det bare Helt riktig Bimmerking. Du har det høyeste budet så da er lyktene dine Jeg sender deg pm nå! DA VAR LYKTENE SOLGT!
bmwhans Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Om jeg vil betale det for dem, så er vel det mitt problem? Jeg så jo dine iherdige forsøk på å holde prisen nede, men ///Martin bor i nærheten av meg og jeg får sjekket lyktene før jeg betaler dem. Og er de hele og pene som han sier, så har jeg ikke noe problem med å betale det... Sånn er det bare da har jo du den fordelen av at du får sjekka de. er ikke alle som kan det vettu. mange som har blitt lurt før på den måten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå