Quattrokiller Posted December 19, 2006 Posted December 19, 2006 Den var f**n meg rå! Ide for video neste Bimmers treff gutter?
Arimanni Posted December 19, 2006 Posted December 19, 2006 Visse scener der minte meg litt om 8-talls race som vistnok er populært i blant anna USA. Rå reklamefilm!
///MoePower Posted December 20, 2006 Posted December 20, 2006 Kanskje vi skal oprette en ny kategori førere som vi skal kalle "crazy sabberz" ? Her er enda en saab-film: Og når jeg ser den første filmen der er linka til i denne tråden, så kommer jeg jo på at jeg har vært på ett show som var innom tromsø her en gang hvor de kjørte på to hjul med røde E36`er! Og det verste av alt var at han ene som kjørte på to hjul bare var 15!! Men er man opplært og har reist rundt i verden og lært slike kunster fra man var en neve stor, så er det vel ikke rart at de faktisk greier det. I tillegg satte de ny norgesrekord i å hoppe over flest biler med helcrossere da jeg var der. (husker ikke hvor mange biler det var, men de ropte det ut over høytalerne at vi måtte være rolige om forsøket ikke skulle lykkes og at han nå skulle forsøke å sette norgesrekord i å hoppe over flest biler) Stili å se "in real life"
Recommended Posts