Kildal- Posted December 19, 2006 Posted December 19, 2006 Hei. Plutseli begynte det og lyse i motorõl i checkcontrolen på min bmw e30 87 mod. sjekke derfor motoroljen,men det var fult, kan det være sensoren som er gåen? hvor ligger denne? eller betyr det at jeg burde skifte olje? oljeindikatoern nede i speedometeret virker ikke. Er det register reim eller kjede på denne motoren m20b20? takker for svar;)
arne-vig Posted December 19, 2006 Posted December 19, 2006 Det lyste på min og før jeg tok ut motoren for overhaling, men vet ikke hvorfor- er også klar for svar. Jeg vet at det er registerreim på de her motorene iallefall. Tror intervallen på og bytte de er hver 40000km, eller 4 år.
fatboy Posted December 19, 2006 Posted December 19, 2006 er sensoren som er gåen=) hadde samme prob på min, men bytta den og vips=)=)
joris Posted December 19, 2006 Posted December 19, 2006 Sensoren sitter ved filteret på m20. Aldri feil å bytte olje og filter heller. Regreimskift ved 60000km.
Kildal- Posted December 20, 2006 Author Posted December 20, 2006 okei=) men er ikke lenge siden jeg byttet olje og filter, men får sjekke den sensorn da:) takk takk...
Recommended Posts