frode syra Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 lyset lyser selv om det er nok olje,noen som har peiling??bilen er e 320ia 99 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Kan vel være dårlig oljetrykk selv om det er nok olje om jeg ikke tar feil? Sliten oljepumpe ellerno? Lampen varsler nemlig lavt trykk, ikke nødvendigvis nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Gult lys indikerer bare lavt nivå. Lyser det røde lyset, så er det for lavt trykk (når motoren går). Kan være en feil på sensoren, men sjekk at kabelen sitter skikkelig i kontakten sin, bruk gjerne WD-40 e.l. Kontakten sitter på undersiden av bunnpanna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Gult lys indikerer bare lavt nivå. Lyser det røde lyset, så er det for lavt trykk (når motoren går). aha, sikker på det? I så fall lærte vi noe i dag og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Lyste det gule oljelyset på min også. Der var det oljenivåsensoren som måtte skiftes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Lyser det hele tiden? Eller slukker det etter en liten stund? På min så lyste det i 10-20 sek før det slukket. Byttet oljenivåsensor og lyset var borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Noen som vet om det er gult lys på e36? eller går den rett i rød? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 mitt lyser når jeg skrur av motoren. Altså når oljet har litt lavt nivå. Fyller jeg på er det vekk til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Calle E46 Skrevet: Ons Des 20, 2006 12:59 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Lyser det hele tiden? Eller slukker det etter en liten stund? På min så lyste det i 10-20 sek før det slukket. Byttet oljenivåsensor og lyset var borte. Samme symptomer og løsning hos meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå