wichtom Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 noen med greie på dette? motoren min og understellet er fra samme bil. og kilometerstanden stemmer vistnok. men, i hva slags bil satt denne? misstenker en alpina b3 2.7 edit:: uff å uklart sånn ikke værst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Har du sjekka under panseret om det sitter ei vifte som ser ut som et sneglehus på eksosrøret? Dette er ihvertfall ikke originalt dashbord. Økonomimåleren er jo bygd om til turbotrykkmåler. Tipper det har stått en turbomotor i den bilen en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 misstenker en alpina b3 2.7 Alpina har alltid hatt røde visere... Det er nok en eller annen "home-made" turbo-bil ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 som sagt i inlegget. alt sammen understell/motor intr er satt inn i en 323 og selger sa at det var alt fra en turbobil . . har ikke tatt av toppen å sjekka om det er bare plug and play med turbo. ere noen plass jeg kan sjekke det? uten å ta av toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Har du sjekka under panseret om det sitter ei vifte som ser ut som et sneglehus på eksosrøret? Dette er ihvertfall ikke originalt dashbord. Økonomimåleren er jo bygd om til turbotrykkmåler. Tipper det har stått en turbomotor i den bilen en gang. sist jeg sjekka var det ingen konkylie der nei den ligger på posten å venter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Dette er ikke orginalt, så vidt meg bekjent er schnitzer s3t den eneste turbo-e30'en som er serieprodusert. denne er bygget på 323. men tror fortsatt ikke instrumentene er fra den da jeg ikke la merke til dette da jeg så instrumenter fra denne bilen. Men jeg fikk forøvrig en god ide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 jeg kan og ta noen bilder av understell/bremser så kan det vel verifiseres om det er vanlig 323/325 understell elelr noe annet gromt noe. er slissa skiver på den. ordner bilder i morgen.. tar i motorrom og. kansje det er noe der dere ser er annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 ingen flere som vil prøve seg?.. eller ER det homemade...stod i samme bil med 2.7 turbo. men ser trykket er bare scalert til 1.0 passer fint til mitt prosjekt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 det ser helt likt ut som det som står i min 325i, men vet ikke om den turbo målingen er hjemme lagd eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30racing Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Er ikke delfingrå bilen di vel?solgte en delfingrå 323 til tønsberg for et års tid siden,er bare litt nysjerrig på om den lever eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 min er hennar0t 4 dørs 323i kjøpt oppe i hønefoss.. LS 352xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Riv ut instrumentpanelet å se. Er det turbotrykksmåler så skal det være en form for ledning/trykkdåse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 ikke dum plass å ha turbotrykks måler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå