Gå til innhold

Da var det min tur på glatta

BMW 2002 Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

I dag var det min tur å få en perfekt julegave..

Kjørte lenge etter en buss og hadde lang avstand pga av det glatte føret, ansvarlig som jeg er. Plutselig ser jeg noen lekre jenter som går langs veikanten og må bare kaste blikket i speilet, og striholder blikker alt for lenge i den posisjon. I det jeg setter blikket fram ser jeg rett i ræva på en buss og bremser det jeg makter, uten at det fikk stopp på kjelken :(

heldigvis var det i en 30 sone og jeg hold kanskje 20 km/h.

Støtfangeren min gikk akkurat under ræva på bussen, så hele frontstykke ble trykt inn. Som dere kanskje ser på bilde her.

Noen formening om hva som må byttes?

dsc00082ah4.th.jpg

dsc00083cm5.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to stk transportskadde 97 facelift griller liggende. Ullakkerte og ikke alt for ramponerte. Den ene har en bulk rett ovenfor det ene nyret og den andre har en bulk helt ute på venstre siden av grillen. Begge bulkene skulle være grei å rette ut for en som gidder. Går selvfølgelig billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsså panser da som er det absolutt dyreste å lakkere siden det som regel går på areal :( Håper det er en coupe. De går det faktisk an å få tak i brukt panser til. Sedan/touring/compact er jo bare kliiin umulig.. er jo ingen som vraker bilen i ræva lengre :P ... regn med 1000 - 1500 for panser hos høgger, hvis du finner da.. Jeg brukte 3 mnd. :( Og vi ønsker lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neste gang kan du stoppe opp når du skal kikke på damer! :D

kanskje di vil sitte på?? =)

Hehe...så absolutt :D

Vi kjenner en som er lakkerer, så det er ikke det verste.

Alt av deler på den lokale BMW shappa endte det på 10 000.

Panser, fronstykke (facelift), 2 griller, panserfester, alt av plastik, frontbjelke, støtdempere til støtfanger, støtfanger. Sikkert noe jeg har glemt.

Tok no fram slagtesjen og slo litt sånn at det ikke så helt rævva ut. Heheh...

Jo...har nå god grunn til å oppgradere til angeleyes :D festene til lyktene var gåen. Så regner med det blir angeleyes lykter fra Hella, skal ikke ha sånn thaiwan skrot som lyser i 2 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...