BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 I dag var det min tur å få en perfekt julegave.. Kjørte lenge etter en buss og hadde lang avstand pga av det glatte føret, ansvarlig som jeg er. Plutselig ser jeg noen lekre jenter som går langs veikanten og må bare kaste blikket i speilet, og striholder blikker alt for lenge i den posisjon. I det jeg setter blikket fram ser jeg rett i ræva på en buss og bremser det jeg makter, uten at det fikk stopp på kjelken heldigvis var det i en 30 sone og jeg hold kanskje 20 km/h. Støtfangeren min gikk akkurat under ræva på bussen, så hele frontstykke ble trykt inn. Som dere kanskje ser på bilde her. Noen formening om hva som må byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 dritt når sånnt skjer men sånn er det.. =) - Komplett grill - Panser - Fanger(ser ut som den har klart seg..??) - Komplette Lamper, festene har sikkert knekt av det jeg kan se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Litt vanskelig å bedømme ut i fra bildene men et nytt frontstykke må du vel ha! Støtfangeren og panser berget det? Kanskje nye infestninger til lysene!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Støtfanger er berget, panser er bøyd., frontstykke må byttes. Får se om jeg klarer å få opp panser i morgen. Først da ser jeg hvordan det står til med lysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 hehe... får håpe de jentene ikke fikk med seg smellen da?! flaks det var i en 30 sone.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunspec Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 No women, no cry sier jeg bare hehe.. Alltid kjipt når sånt skjer, også er det sikkert ikke så billig heller. Får håpe at minst mulig er skada. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Kan være glad jeg ikke har lakka bilen enda, skulle jo hellakkere den. Passer jo bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 jentene må virkelig vært pene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Har to stk transportskadde 97 facelift griller liggende. Ullakkerte og ikke alt for ramponerte. Den ene har en bulk rett ovenfor det ene nyret og den andre har en bulk helt ute på venstre siden av grillen. Begge bulkene skulle være grei å rette ut for en som gidder. Går selvfølgelig billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Åsså panser da som er det absolutt dyreste å lakkere siden det som regel går på areal Håper det er en coupe. De går det faktisk an å få tak i brukt panser til. Sedan/touring/compact er jo bare kliiin umulig.. er jo ingen som vraker bilen i ræva lengre ... regn med 1000 - 1500 for panser hos høgger, hvis du finner da.. Jeg brukte 3 mnd. Og vi ønsker lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Typisk sommertabbe det der, kjipt med skadene på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 neste gang kan du stoppe opp når du skal kikke på damer! kanskje di vil sitte på?? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 neste gang kan du stoppe opp når du skal kikke på damer! kanskje di vil sitte på?? =) Hehe...så absolutt Vi kjenner en som er lakkerer, så det er ikke det verste. Alt av deler på den lokale BMW shappa endte det på 10 000. Panser, fronstykke (facelift), 2 griller, panserfester, alt av plastik, frontbjelke, støtdempere til støtfanger, støtfanger. Sikkert noe jeg har glemt. Tok no fram slagtesjen og slo litt sånn at det ikke så helt rævva ut. Heheh... Jo...har nå god grunn til å oppgradere til angeleyes festene til lyktene var gåen. Så regner med det blir angeleyes lykter fra Hella, skal ikke ha sånn thaiwan skrot som lyser i 2 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Du får en fin ny front da Det er fort gjort når man flytter blikket over på noe fint å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Uff, kipe greier. Gå for hella lyktene hvis du skal ha uoriginale lykter, da vet du hva du får. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå