Arimanni Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Lurte på kva deler som må skiftes for å få ASC (Automatisk stabilitetskontroll) på E34? Gjerne anti-spinn kontroll også. Har sett litt på nettsidene hos GS og Online ETK, men har ikkje funne noko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 For det første må du nok ha ABS,for å få avlesing av rullehastigheita til hjula...på min er det ingen gasswire...der er et potensiometer som er koblet til gasspedalen og gir beskjed via ei ekstra "hjerne"(EML) til en servomotor som sit på gasspjeldet om kor stort pådrag der er...dette er også kobla ihop med instrumenthuset(som nok må vere av den typen med digital km-stand) og ei felles hjerne for ABS/ASC, og eventuelt cruisecontrol-systemet... Dette er slik det er på min iallefall...om det finst tilsvarande system for gasswire anar eg ikkje... har liggande EML-hjerne og gasspjeld,men dette vil uansett bli meeeeeeget dyrt vil eg tru.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 Takker for svar. For mykje arbeid til at eg gid å begynne på det der! Får heller gå til innkjøp av nokre betre dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Vil nok hjelpe endel det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 ASC+t er noe herk. Hadde det gått ann å rive det ut, hadde jeg gjort det for lengst. Heldigvis er det koblet opp mot bryter. Diff sperre er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2006 Grunnen til at eg vil ha det er at her i Sogn som eg bur, er brøytebil like skjelden som at det går buss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå