Reino Posted December 20, 2006 Posted December 20, 2006 Skal det lyse i bryterne til varmesetene når de ikke er i bruk? Det er en e36.
Tomas Posted December 20, 2006 Posted December 20, 2006 Jeg har E34 hvor lyset lyser svakt når varmen er slått AV og blir sterkere når man slår det PÅ i en av stilligene (svak/sterk) Problemet mitt er derimot at det kun er på passasjersiden. På førersiden er det null lys og null liv. Sjekket sikringsboksen og alt ser OK ut, noen forslag ?
Bjørn 320 Posted December 20, 2006 Posted December 20, 2006 Jeg har E34 hvor lyset lyser svakt når varmen er slått AV og blir sterkere når man slår det PÅ i en av stilligene (svak/sterk)Problemet mitt er derimot at det kun er på passasjersiden. På førersiden er det null lys og null liv. Sjekket sikringsboksen og alt ser OK ut, noen forslag ? Er vel ein lysdiode eller ei lyspære under der som er kaputt! Skift den
Kjetil 323i E36 Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Det skal ikke lyse i selve bryteren (før den aktiveres), men det skal lyse i "ikonene" rett over den.
Tomas Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Ja trodde det kunne være lyspæren først, men om jeg skrur på "grillen" så blir det ikke varmt i setet
Recommended Posts