LarsMartin1985 Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Hvor kan jeg få kjøpt STORE dynamoer til bmw e39 525tds touring? fant ut at den jeg har var på 95AH og har også finni ut at det er ca 100++ ah for lite til mitt anlegg! HJELP! Hørt om at stinger kan lage men hvor kan man få tak i sånt i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Bilradiospesialisten selger dynamoer for slikt formål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Kan fikse stinger jeg men det koster flesk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Må da vere ett helvettes til anlegg du har siden 95A dynamo ikke er nåkk, jeg ville anbefalt å bytte stiften fra orginalt 13Volt og sette in en Stift på 15Volt. Og hadde vert lurt med flere baterier, for 95A er nåkk til å lade 2 baterier. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Hadde du ikke planer om å kjøpe deg litt heftigere batterier? Få deg noen stinger batterier så er nok problemene løst. Dem er mye bedre enn optima og maxxima. Går utifra at du ikke spiller på maks hele tiden. Ved normalt volum bruker du ikke mye strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsMartin1985 Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2006 Skal ha 2stk odyssey PC 1700 batterier og har muligens tenkt til å oppgradere anlegget til soundstream xxx serien forsterkere og subber etterhvert.. Det dreier seg da om monoblokk som leverer 10kw RMS i 1ohm! Så 95 ah dynamo blir får lite uansett... Skal også total lyddempe bilen innvendig nå til våren.. hvor mye kan du skaffe stinger og hvor stor eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå