Gå til innhold

Er dette ein bil og satse på?

Klinz
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke dette Cruisecontrolknappen...? Det er der den sitter på min ihvertfall. Fra 09/00 ble den borte, da kom den kun på rattet.

På den aktuelle bilen er det dekktrykkskontrollen som sitter der. Regner med det er på grunn av utstyrskombinasjon og at cruise sitter på multirattet.

Dekktryksvarsleren (RDC) skal illustrere bilde av et dekk med et utropstegn inni.

Cruisecontrolknappen skal illustrere et speedometer med pil klokken 10.

Cruiseregulering og av/på på rattet (samme bilde på knappen uavhengig av plassering):

cruiseprattetrt9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hadde nå cruiseknappen både på rattet og der hvor det da er en slik lufttrykk dings her på min første e39. Det var en 96mod 520ia. På min 97mod 528 var det også slik, men på den trengte jeg ikke trykke på den på dashbordet for å aktivisere cruisen. Det var bare å trykke på rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder butikken er de hyggelige nok der, kanskje ikke kjent for å være spesiellt billige.

Kjøpte en Polo der en gang, solgt som 1,3 liter, så viste det seg at det var en 1,0 liter. Ble skikkelig bråk, måtte skaffe advokat og greier. Da ringte han meg og sa han hadde hjerteproblemer og det var dårlig gjort å plage han med sånt etc. :shock: Fikk byttet motor til slutt da, men måtte skaffe NAF advokat til slutt.

Kan stikke innom å titte på den for deg hvis du vil. Mørke biler med et par år på baken som er vasket mye i maskin (firmabil sikkert) ser jo litt slitne ut ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder butikken er de hyggelige nok der, kanskje ikke kjent for å være spesiellt billige.

Kjøpte en Polo der en gang, solgt som 1,3 liter, så viste det seg at det var en 1,0 liter. Ble skikkelig bråk, måtte skaffe advokat og greier. Da ringte han meg og sa han hadde hjerteproblemer og det var dårlig gjort å plage han med sånt etc. :shock: Fikk byttet motor til slutt da, men måtte skaffe NAF advokat til slutt.

Kan stikke innom å titte på den for deg hvis du vil. Mørke biler med et par år på baken som er vasket mye i maskin (firmabil sikkert) ser jo litt slitne ut ofte.

Såpass ja... :shock: det visste jeg ikke... Har aldri kjøpt noe av de, kun prøvekjørt den grønne 728en de hadde som nå står borte hos Oslo Bilinvest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde vore kjempe viss du kunne gjort de for meg.

De blir ein lang reise viss de ikke er noke og satse på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom der nå etter jobben. Han sa det var en gammel gubbe som har hatt den, alle servicer fulgt på Autozentrum, men han fant ikke serviceheftet der og da. Så på sommerfelgene, var Conti 235/45-17, holder nok en sesong til. Han sa det var BBS felger, men var noe skrudde felger med BMW logo i midten, tror ikke det er orginal BBS,jeg kjenner ikke den typen ihvertfall. Ikke LM, RX, RH eller noen andre BBS jeg kjenner. Tror det er noe kopi, men felgene så OK ut.

Lakken var OK, noe stensprut selvfølgelig var var fikset på. Så ikke tegn til rust, men var ikke under bilen.Tror ikke bilen har vært skadet, kunne ikke se noe tegn til delvis omlakkering. Bilen var lesset med utstyr.

Reagerte litt på lyden når jeg lukket fordøren, er ikke det samme *klunk* som på min E-34, men kjenner ikke E-39 og hvordan de er normalt. Og så var gummi lista rundt døren slitt hull i, begynte å lure på om kilometeren ikke stemte. Men følelsen på pedaler, brytere, setet etc passer med 100 000km. Fikk ikke opp panseret i begynnelsen, de måtte dypt inn med fingrene og ta den opp manuelt. Motoren var selvfølgelig nyspylt.

Prøvde ikke bilen. Jeg fikk desverre ikke noe "må ha" følelse, men kan skyldes at jeg er noe trøtt etter døgnvakt :roll:

Be om en NAF test på bilen uansett, de er jo typiske bruktbilselgere som kommer med litt halvsannheter. Han sa noe om på slutten at "er jo en gammel bil, kan ikke forvente alt" Fikk litt dårlige vibber da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fekk jo vette litt meir om bilen.

Takk skal du ha va kjekkt du tok deg tid no i juletida.

Skal spør om dei kan ta ein naf test på den. Er jo snakk om ein del penger her, litt kjedlig og kjøpe noe som ikke tilsvare prisen.

Men de e jo klart de er jo ein 6 år gammel bil, men til 260.000 skal man kunne forvente ein god del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom der nå etter jobben. Han sa det var en gammel gubbe som har hatt den, alle servicer fulgt på Autozentrum, men han fant ikke serviceheftet der og da. Så på sommerfelgene, var Conti 235/45-17, holder nok en sesong til. Han sa det var BBS felger, men var noe skrudde felger med BMW logo i midten, tror ikke det er orginal BBS,jeg kjenner ikke den typen ihvertfall. Ikke LM, RX, RH eller noen andre BBS jeg kjenner. Tror det er noe kopi, men felgene så OK ut.

Lakken var OK, noe stensprut selvfølgelig var var fikset på. Så ikke tegn til rust, men var ikke under bilen.Tror ikke bilen har vært skadet, kunne ikke se noe tegn til delvis omlakkering. Bilen var lesset med utstyr.

Reagerte litt på lyden når jeg lukket fordøren, er ikke det samme *klunk* som på min E-34, men kjenner ikke E-39 og hvordan de er normalt. Og så var gummi lista rundt døren slitt hull i, begynte å lure på om kilometeren ikke stemte. Men følelsen på pedaler, brytere, setet etc passer med 100 000km. Fikk ikke opp panseret i begynnelsen, de måtte dypt inn med fingrene og ta den opp manuelt. Motoren var selvfølgelig nyspylt.

Prøvde ikke bilen. Jeg fikk desverre ikke noe "må ha" følelse, men kan skyldes at jeg er noe trøtt etter døgnvakt :roll:

Be om en NAF test på bilen uansett, de er jo typiske bruktbilselgere som kommer med litt halvsannheter. Han sa noe om på slutten at "er jo en gammel bil, kan ikke forvente alt" Fikk litt dårlige vibber da.

Meiner du den er verdt pengene? og turen over fjellet?

Blei litt i stuss eg no..

Hva skal eg gjere?? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du bruke bilen til? Har du kjærring og unger og gul hund og hele pakka, eller skal du sjekke damer og leve livet? (kan jo forsåvidt sjekke damer selv om du er gift, men det snakker vi ikke om her)

Lån litt ekstra og kjøp denne, hadde jeg gjort! Går gjerne å titter på denne for deg også, er like ved jobben. Lever bare en gang vet du :D

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=9&tot=9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samboer og ein unge. :)

Derfor må fornuften tilsei touring. Har e36 touring no. Er heilt grei når me er tre, men savner litt større plass. Hadde de ikke vore for småen so hadde den 850 vore sterkt vurdert. :D

synes dei 850 er rå, spesielt for dei er ikke noe du ser so ofte. so kvar og ein du ser er spesiell.

Men er den 528 verdt turen og pengene?

Som sakt blei eg usikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, er i samme båt som meg du da. Hvor ligger smertegrensen din for å ta opp lån?? For å være helt ærlig så likte jeg ikke den bilen. Er en ihuga BMW fanatiker som alle andre her, men virket litt dyster den bilen. Ikke kom over kun for den iallefall! Er det kun svart bil du må ha liksom? Riper og skader synes jo utrolig lett, ser med en gang "OK, en sliten BMW ja" hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...