Ronny M Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Selger 4 stk pigghjul 175/70 14". Som overskriften sier så er de veldig bra, og lite brukt. Kjørte litt på de i fjor vinter. Trenger de ikke lenger da de ikke passer til bilen jeg har nå. Prisantydning 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2006 Dette er veldig bra dekk som koster 3500,- nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobimmeren Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 har du de ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2006 har du de ennå? Yes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobimmeren Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 kunne tenkt meg dem, hvor i telemark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2006 Skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobimmeren Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 du skal ikke tilfeldigvis mot larvik de nærmeste dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2006 du skal ikke tilfeldigvis mot larvik de nærmeste dagene? Nei har ingen planer om det, men jeg kan godt møte deg der likevel så slipper du å kjøre så langt. Er bare en svipptur for meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonw Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Om ikke turbobimmeren skal ha, er jeg interessert, forutsatt at ikke piggene er spinni bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2006 De har aldri vært spinni så mye som en meter med. Jeg er 34 år, og det er en del år siden jeg slutta å ødelegge dekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonw Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 den er fin, da venter vi på turbobimmeren. og hvis ikke han tar dem, høres Shell på farriseidet ut som et naturlig treffpunkt for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2006 den er fin, da venter vi på turbobimmeren. og hvis ikke han tar dem, høres Shell på farriseidet ut som et naturlig treffpunkt for min del. Høres greit ut det. Det er vel rimelig å gi han frist til i morgen kl 12...? Etter det, er hjula dine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonw Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 høres bra ut. skjekker innom her i morra ca kl. 12 og ser om han har hørt fra seg. pm meg nr. ditt hvis du er her først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobimmeren Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 jeg tar dem jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2006 jeg tar dem jeg Den er grei. Hvor og når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå