lassem Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Helst til en med motronic 1.3, men er åpen for forslag. Ønsker også å kjøpe et tilhørende ledningsnett for resten av bilen. Dette kan være lettere ødelagt så lenge koblingen mellom motornettet og resten er i orden. Edit: Har nå fått tak i det jeg trengte. / Lasse
kvalaracing Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 har ett komplett ledningsnett til m20 88-nye typen, den med triggerhjul fremme på motoren. gi ett julebud så sendes det i posten.
lassem Posted December 21, 2006 Author Posted December 21, 2006 har ett komplett ledningsnett til m20 88-nye typen, den med triggerhjul fremme på motoren. gi ett julebud så sendes det i posten. Julebud? Hvordan skal jeg tolke det? Folk er blakk i etter julegaveshopping... 300 spenn.
lassem Posted December 22, 2006 Author Posted December 22, 2006 litt over halvveis til en hjerne da jo Okay, men det trenger jeg ikke Jeg vurderte å by på et nett på ebay, minsteprisen var €25, og det var null bud; det gikk usolgt, men jeg gadd ikke å betale €24 i porto. Så hvis noen drømmer om fantasipriser så skal jeg heller revurdere de €49'ene. Edit: Dette var forresten med releer og sensorer...
kvalaracing Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Julebud er cikka 1000 med hjerne å releer følger selvsagt med . + frakt da selvfølgelig.så får du vurdere de 49 euroene dine vettu. billig billig.
Recommended Posts