Pedi Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Nå er ikke jeg sånn pc-spesialist, men er det innebygget trådløs nettkort og vanlig modem i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 er innebygget trådløst nettverkort, og er vel innebygget modem å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 da byr jeg 2500 for pcn...så er det et utgangspunkt ihvertfall... får jeg den for det kjøper jeg den seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2007 holdt på og glemme denne, men det var en som sendte meg pm og lurte på om jeg kunne ringe han, har desverre klart og slette pm`n så vist du kunne sendt en ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Du bor litt langt unna, blir dyrt med frakt av felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 ca 500,- for alle fire med posten.. Edit: pc solgt + Nye bilder av felger + lurt av posten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Står det dekk på felgene? Er de helt strøkne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Står dekk på felgene ja, dekkene er nesten nye.. Kan få tatt noen nye bilder av dem i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 Noen nye bilder av felgene: Og det jeg fant å utsette på felgene var: Et steinsprangmerke: Og den ene felgen har fått seg en ripe langs med kanten, ikke noe alvorlig: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå