Feldwebel Jensen Skrevet Desember 21, 2006 Skrevet Desember 21, 2006 Selges halv pris. Pent brukt! Jeg mener å huske at den passer visse E38 også, men det er jeg usikker på. Hvis noen skal ha den i en annen BMW så kan jeg sjekke delenummeret på den. Veksleren holder hus Lillestrøm rett ved Oslo. Uten kabelsett med dette er vissnok ikke så dyrt originalt fra BMW. [ CD skifter cd veksler cd-skifter cd-veksler cd-spilelr cd spiller ] LØP OG KJØP!
Feldwebel Jensen Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Skrevet Desember 21, 2006 Hvis noen veit hvilke andre BMW'er den passer i så er det bare å rope ut!
AcE3k Skrevet Desember 21, 2006 Skrevet Desember 21, 2006 Selges halv pris. Pent brukt! Jeg mener å huske at den passer visse E38 også, men det er jeg usikker på. Hvis noen skal ha den i en annen BMW så kan jeg sjekke delenummeret på den. Veksleren holder hus Lillestrøm rett ved Oslo.Uten kabelsett med dette er vissnok ikke så dyrt originalt fra BMW. [ CD skifter cd veksler cd-skifter cd-veksler cd-spilelr cd spiller ] LØP OG KJØP! Prisantydning?
Feldwebel Jensen Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Skrevet Desember 21, 2006 Halv pris! Det må da være kurant? Bare ring BMW og spør om prisen og del på to.
marius paulsen Skrevet Desember 21, 2006 Skrevet Desember 21, 2006 jeg har komplett kabelsett som kan følge med! til e39!
Feldwebel Jensen Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Skrevet Desember 22, 2006 Se der! Da er det bare å bestille cd-skifter av meg og kabler av marius p hvis du ikke har kablene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå