E36Coupe Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Ok litt vanskelig å forklare, problemet er at når jeg kjører, og bilen blir varm og så stopper jeg den, lar den stå i en ca 30 min, så blir den veldig treg å starte.. virker som den blir helt rå.. bilen starter etter ca 3-5 forsøk.. Starter med en gang når bilen er kald, og bilen fusker ikke.... Plugger er bytta for ikke så altfor lenge sia.. Noen her som har hatt det samma problem før? Ell noen som vet hva det kommer av
rams Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Dette antar jeg kan skyldes flere ting, men stikkordet er bensintilførsel. Kan det være bensinpumpa som er i ferd med å forlate deg? Kan det være releet til bensinpumpa? Kan det være bensinfilteret som er tett? Kan det være noe galt med fuelrailen? Lukter det i det hele tatt unormalt bensin av doningen din?
E36Coupe Posted December 22, 2006 Author Posted December 22, 2006 Okey, kan være litt av hvert ja... lukter bra med bensin når jeg prøver å starte den.. Merkelig at det blir sånn når bilen er varm å står i ca 30 min.. starter fint igjen hvis jeg stopper den og starter den med en gang, starter også med en gang når den er kald...
Recommended Posts