mossel Skrevet Desember 21, 2006 Share Skrevet Desember 21, 2006 Hei. Selger førerstol og passasjerstol til E36 Sedan. Strøkne, ser nye ut. Kan justere frem/tilbake, rygg og høyde på setene. Ink. baksete m/midtkonsoll. Ny Pris: 5000,- (må hentes) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2006 Stolene jeg nå satt i min bil kom fra coupe, så regner med at disse passer de andre E36 modellene også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fossen Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 hva koster det og frakte disse til Stavanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2006 Det er jeg usikker på, noen andre her som har gjort det kanskje? Kan jo evt. ringe og høre med posten eller f.eks dhl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 sedan stoler går ikke i coupe . eller det går men da kommer jo ikke noe inn bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2006 hva koster det og frakte disse til Stavanger? Har sendt mail til dhl nå, bare for å høre med ca pris på å frakte disse til Stavanger! Sier i fra når jeg hører noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 Fikk et udugelig svar fra dhl, noe som kan tyde på at setene må bli hentet. Ingen som vil piffe opp interiøret sitt i romjula/nyåret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Ny Pris: 6000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 har du et baksete i skinn også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 har du et baksete i skinn også?? Det har jeg, men selger ikke det i denne omgang. Desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Er det varmetråder i dem,i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 hvor bor du? kan muligens hente.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 Stolene kan hentes i hele grenland: Skien (Arbeidsplass) - Porsgrunn - Bamble (Bor) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2007 Er det varmetråder i dem,i orden? Sjekket nå, og ja det er varmetråder i dem. Jeg har aldri brukt det da dette aldri ble koblet i min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå