B.E.E. Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Tok nylig tectyl behandling av bilen. Var klar over at tectyl lukter, men ikke så til de grader. Tok behandlingen for en uke siden, og bilen har stått med åpne dører og bagasjelokk flere timer hver dag. I tillegg er den kjørt 10 mil til dagen. MEN, lukten forsvinner ikke..føler meg faktisk litt svimmel og rar etter å ha kjørt bilen langt. Hva kan fjerne lukten? Har hørt om ozon-hehandling/luktfjerning i coupeen, men er ikke sikker på hvordan dette fungerer. Gode tips mottas med takk
BalleKnalle Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Lukten henger i en stund, er ikke så mye å gjøre med det. Men den går bort
Quattrokiller Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 borte etter 3 uker. Lukter litt ny bil, bare å nyte det.
Nensin Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Rens setene dine, så kanskje lukten av det jevner ut litt.
vrossi46 Posted December 23, 2006 Posted December 23, 2006 kjerring råd.. sett ett par glass med eddik opne rundt om i bilen i nokre tima..
Analex Posted December 23, 2006 Posted December 23, 2006 Jeg støtter eddik teorien, for all del ikke hiv in baums som blander seg med tectyllukta.
Superbeetle Posted December 23, 2006 Posted December 23, 2006 Det går vekk etterhvert.. jeg brukte tectyl i bunnen(inne i bilen) på en gammel golf jeg hadde, det forsvinner etter en stund.. Er verre å fjerne tectyl som er sprøytet oppover skjermer og på felger ol..
Quattrokiller Posted December 23, 2006 Posted December 23, 2006 Spy i varme apparatet. Fjerner enhver annen lukt.
D.C.V Posted December 23, 2006 Posted December 23, 2006 Det finnes ett apparat som fjerner alt av lukt i bilen, Kansje de har det på et vaske firma..
Recommended Posts