Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det regner ganske mye i Trondheim for øyeblikket. Og mens jeg var ute og kjørte i sted så sviktet plutselig viskerne mine. Altså ingen reaksjon uansett hastighetsvalg. Stoppet i veikanten (så jo ingenting) , stoppet og startet bilen -ingen bedring. Stod der i ca 5min så bynte de plutselig å virke igjenn. Så kjørte jeg i ca 5min, så sluttet de å virke igjenn.

Har hatt lavt spylerveskenivå et par dager nå, svingte innom en bensert og fyllte opp. Etter det kjørte jeg hvertfall et kvarter og ingen kluss med viskerne.. Tilfeldig???

Noen som har vert borti viskere som som svikter (elektrisk)?

Dette gjelder altså en e46..

Skrevet

Hadde et lignende problem på min e36 for 2-3 uker siden, de vekslet mellom å virke, å virke dårlig, og å ikke virke i det hele tatt. Sendte bilen inn hos autozentrum, hvor de byttet motor og mekanisme mellom motor og viskere, og nå virker det fint. Men om det var nødvendig å bytte alt får jeg vel aldri vite :roll:

Skrevet

dette gjelder e46, men på mamma sin e39 så har de et problem med at når de bruker intervall, eller regnsensor funksjonen så bruker de og kutte ut helt! ingenting hjelper, bare og sitte og vente i 2-5minutter, så er alt i orden igjen...

men, vi har funnet ut at hvis man tar den armen som styrer vindusviskeren, og knepper den et hakk ned, da kutter det ALDRI ut. bare man gjør det av og til, eller bruker den hele tiden...

så det har ikkenoe med at visker-motoren blir for varm, ellerno. Jeg spurte læreren min, og han mente det bare var en software feil. kanskje, eller kanskje ikke:P

Skrevet

Nå skal jeg banne i kirka. :lol:

Men på min gamle MB230 hadde jeg samme problemet en gang det regnet noe helt ufattelig på vei fra Bergen, (Selvfølgelig)

Tro det eller ei, men det kan virke som om om viskeren rett og slett gikk tørr. Prøvde å finne ut av hva det var, uten resultat. Skal ikke skryte på meg at det var den dyreste viskeren som var montert heller. Etter dette har den funket helt fint. Bare få nok trafikk film på ruta så glir den så fint. :D

Skrevet
Jeg hadde problemer med at mine kun virket på intervall og høyeste hastighet.

Jeg reiste å kjøpte haynes boken, siden har de virket helt supert! :wink:

Jeg har samme problem på min E36, hva gjorde du for å løse det?

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...