Maloi Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Skrevet Desember 25, 2006 Skal svare på alle sp imorgen, da for jeg ut b ilder også! Takk for respons, og sorry for dårlig svar :/
Maloi Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Skrevet Desember 26, 2006 her kommer bilder, morten forklarer...
Maloi Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Skrevet Desember 26, 2006 Aquietas - Veritas : Begge fordørene og venstre bakdør ser bra ut.. kunne trengt seg polering da! Vi kan ikke se noe rust på dørene! Har ikke demontert dørtrekk osv.. men kan tenke meg at di er bra pga forrige eier. Dørene blir selgt komplett med dørtrekk og innmat da. For di 3 dørene skal vi ha 2500.. Vi har 2 panser liggene.. men begge har bulk i seg pga frontkræsj.. visst du vil prøve å rette di så skal du med glede få di Visst du kommer for å hente dørene kan du jo bare se på panseret da, er jo ikke så lang kjøretur BN28634: Eksosanlegget ser bra ut det.. var under idag å så.. er ett 2 mm hull som er borra i bakerste potte, men det er pga vann skal renne ut.. sånn at det ikke ruster Høres 750kr ut som en grei pris eller?? Da kan du få fra og med manifold og bak... Kristian88: Nå har du iallefall bilder av skinn interiøret, fører stolen er litt slitt på den sida du setter deg inn. Men visst du behandler den stolen tror jeg det blir helt bra igjen, er ikke noe sprekker/hull gjennom noen av skinntrekkene på stolene. Er sports stoler med skinn forran og skinn bak. Svart skinn da;) For alle stolene tenkte vi 6000kr.. Første mann som har det for stolene! Anderslien: Ja dekselet er helt og fint det.. vetta fan hvordan pris vi skal ha for det.. det er jo bare ett lite skit deksel 100kr? Siden vi må være forsiktig når vi tar det ut.. så kan vi få sendt det i en konvolutt, så ut som det passet! Stian333: Manuell kasse.. skal du ha ? Pris 1000kr.. Er det noe mere så er det bare å spørre!
Maloi Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Skrevet Desember 26, 2006 hahahah jeg ser bra dum ut der jeg står
Maloi Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Skrevet Desember 26, 2006 Dørene er skittene, ikke så dårlig i lakken som det ser ut da.. Forresten, bilen er Shadowline.. så visst noen vil kjøpe lister også.. så er jo di til salgs! Og for stolene tar vi høystbudene over 6 k da! Men visst noen kommer med 6k før andre bud er di selgt!
///MoePower Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Hvilken forskjerm er det du har da?Trenger hovedsaklig begge fordørene, og venstre bakdør. Høyre bakdør ser for så vidt bra ut! Trenger panser også! Hva forlanger du for delene? Skulle ikke du selge din bil da? Hadde en kompis som så den på autodb, men trur neppe du skal ha så lite for den som han har av penger å gi.. (10-15 000kr...) Maloi: Hvor er det dere holder på på bildene? Ser ut til at dere har bedre arbeidslokaler enn meg.
Maloi Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Skrevet Desember 26, 2006 Selge min bil? Hvordan bil snakker du om ? Ja di lokalene der var grei størrelse på.. 120kvm eller noe... men dårlig med varme! Ny lokaet våres blir bra da;)
///frank Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Hei...har du solgt sorte intriøret/stolane
Nino Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 hvor mye blir det for de to skrapelistene utvendig på framdørene da?
Maloi Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Skrevet Desember 26, 2006 de som går tvers over døra under vinduet.. skal først se om dørene blir selgt hele! ///Frank: nei la ut bildene for 1 time ca visst du ser ehhehe.. så ikke selgt..
///frank Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 ///Frank: nei la ut bildene for 1 time ca visst du ser ehhehe.. så ikke selgt.. såg ikke det men PM er sendt
///MoePower Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Selge min bil? Hvordan bil snakker du om ? Det spørsmålet var rettet mot aequitas - veritas. Bilen hans lå/ligger på autodb. (den i avataren hans i allefall..)
Maloi Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 Aner ikke va sånt er verd engang.. gi ett bud da ? Så må jeg spørre han kompisen min som jeg selger lamme .)
borte Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 bmw_728i: Joda,skal/skulle vel selge bilen ja Forlanger nok en del mer en den prisen han har å gi.. Men har fått en litt bedre økonomi fremover nå, så vurderer å pusse opp bilen, og beholde den selv ..får se hva jeg finner ut av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå