borte Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Kjøper jeg de tre dørene, vil jeg svært gjerne ha med listene også! ..Men hvordan er det med forskjermene? Vil ha de også! Er det mulig å skru av bakskjermene også? ..I så fall vil jeg ha de også! Finn ut av det, og gi meg en hyggelig "pakkepris" + litt fratrekk i prisen siden det er jul! Er prisen overkommelig kommer jeg oppover og henter delene ganske snart!
Maloi Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 Hva visst vi tar ut interiøret, motor og gir og kanskje eksos.... så henter du hele resten av bilen for ?6000? Da for du jo plukke så mye deler du vil..
borte Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Høres interessant ut, men kan du sende meg en liste over hva som ikke er brukbart i karrosseriet? Trenger i hovedsak følgende (skadefrie) deler; - Begge forskjermene - Begge fordørene - Venstre bakdør - Begge bakskjermene - Panser Hadde vært kjekt med bilder rundt om hele bilen! kan du ordne d?
Maloi Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 Alt for deg vettu Skal ta bilder ikveld, så skal jeg til han kompisen min, så legger vi inn bilder der Visst du sjekker inatt så er sikkert bilder her Du kan også sende mld på 97173225, så sier jeg ifra når vi har fått tatt bildene, også kan du minne mæ på det
Maloi Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 Her kommer noen flere bilder... ingen skal klage på at det er for lite bilder da;)
///MoePower Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Hehe, nei bilder har du nok av Er dette i ett forsøk på å få spart inn til å kjøpe tilbake E21`n din eller noe? (noe jeg håper du gjør også )
Maloi Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Skrevet Desember 29, 2006 hehe.. ja det er blant annet en av tingene Trenger penger nå jeg!!
Maloi Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 visst det er noen som ikke har motatt pm fra meg, så kan di mld meg på 97173225 så skal jeg svare
Maloi Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 Skinn interiøret er enda til salgs... da han som skulle ha det ikke hadde råd alikevel... VI har også andre deler, bare hyl ut! Har fått noen Alpina felger nå, uten senter kopper da :/
Maloi Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 ingen som vil ha alpina felger til sommeren ? mener det er 17x10 bak og 8 eller 7,5 x17 fremme... to ganske nye dekk og to som må byttes ut ! kom med bud...
Maloi Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Skrevet Januar 25, 2007 her kommer noen stats om felgene: er det denne du mener vidar ?
Maloi Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 her kommer noen bilder av felgene: ene bak felgen: dette er den styggeste felgen ! andre bak felgen: denne felgen har flasset litt på ytterste kant ! for felg: denne ha noen små sår ! andre fram felgen: denne er helt perfekt
olead Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 Jeg trenger forskjerm på begge eller en av sidene! Har du det?
olead Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 Skulle hatt begge forskjermene hvis de er rustfrie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå