Betakaroten Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 er muligens interesert i en av bilene, kunne trengt en ny bruksbil. Hvor i trondheim bor du? Er bilene eu-godkjent? Ser at 320èn trenger litt lakk og tlc. Men hvordan er det med rust, og hvordan ble rammevangen skjev? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Om du senker komp, og monterer motoren, gjør den klar for montering av turbokit, så passer det meg UTMERKET. Er på leting etter motor. Kan bli enige om pris, så kan jeg kanskje hjelpe deg med noen kr for og få den ferdig også. (om du er god med motor) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipox Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2006 er muligens interesert i en av bilene, kunne trengt en ny bruksbil. Hvor i trondheim bor du? Er bilene eu-godkjent? Ser at 320èn trenger litt lakk og tlc. Men hvordan er det med rust, og hvordan ble rammevangen skjev? 320'en er godkjent til 08, så og si rustfri, og rammevangen ble skjev etter et møte med rompa til en E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 er 316 kjørbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 selge kun mtech stylingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Er det mulig å få fikset en skjev rammevang ordentlig, slik at bilen blir bra igjen, jeg spør fordi jeg har absolutt ikke peiling på sånt? Jeg har en 4dørs 320 mtech stående i garasjen uten motor, dersom jeg hadde kjøpt 320èn din kunne jeg ha brukt den som delebil, men egentlig hadde det vært bedre å lakkert opp 2-dørsen. (Tenker høyt på en fyllesjuk tirsdag ^^,) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipox Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2006 Er det mulig å få fikset en skjev rammevang ordentlig, slik at bilen blir bra igjen, jeg spør fordi jeg har absolutt ikke peiling på sånt? Jeg har en 4dørs 320 mtech stående i garasjen uten motor, dersom jeg hadde kjøpt 320èn din kunne jeg ha brukt den som delebil, men egentlig hadde det vært bedre å lakkert opp 2-dørsen. (Tenker høyt på en fyllesjuk tirsdag ^^,) Tror det koster mer enn det smaker å få retta opp rammevangen egentlig. Skal du rette den opp, må du også koste på lakk og det meste av interiøret må byttes. Vil anbefale å bruke den til delebil. Senkesettet er nesten nytt(apex dempere og fjære),motor og gir er ok, M-speil, M-girkule med lys. Har også 15" TSW venom felger med helt nye sommerdekk. Kan selges sammen med en bil for 2 lapper ekstra eller 3 lapper for bare hjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipox Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2006 er 316 kjørbar? Den er kjørbar ja. Men er usikker på tilstanden Skal ta den med på jobben og få den opp på en bukk så fort som mulig etter nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Gjør det du;) jeg skulle hatt meg en arbeidsbil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipox Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Hvor mye for motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320i Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 hei. kjøper den 316i jeg. hvis du har funnet ut tilstanden på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 veldig int. i motor, dersom du gjør den ferdig å gir meg en pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipox Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hvis ingen vil ha bilene i løpet av denne uken vil de bli levert til nermeste høggeri. De MÅ bort pga plassmangel. Får jeg 2 lapper per bil er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Kjipern at dem står så lang unna meg. Hadde hentet dem på timen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg