Gå til innhold

2 stk e30 selges


ipox
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er muligens interesert i en av bilene, kunne trengt en ny bruksbil.

Hvor i trondheim bor du?

Er bilene eu-godkjent?

Ser at 320èn trenger litt lakk og tlc. Men hvordan er det med rust, og hvordan ble rammevangen skjev?

320'en er godkjent til 08, så og si rustfri, og rammevangen ble skjev etter et møte med rompa til en E28 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å få fikset en skjev rammevang ordentlig, slik at bilen blir bra igjen, jeg spør fordi jeg har absolutt ikke peiling på sånt?

Jeg har en 4dørs 320 mtech stående i garasjen uten motor, dersom jeg hadde kjøpt 320èn din kunne jeg ha brukt den som delebil, men egentlig hadde det vært bedre å lakkert opp 2-dørsen. (Tenker høyt på en fyllesjuk tirsdag ^^,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å få fikset en skjev rammevang ordentlig, slik at bilen blir bra igjen, jeg spør fordi jeg har absolutt ikke peiling på sånt?

Jeg har en 4dørs 320 mtech stående i garasjen uten motor, dersom jeg hadde kjøpt 320èn din kunne jeg ha brukt den som delebil, men egentlig hadde det vært bedre å lakkert opp 2-dørsen. (Tenker høyt på en fyllesjuk tirsdag ^^,)

Tror det koster mer enn det smaker å få retta opp rammevangen egentlig. Skal du rette den opp, må du også koste på lakk og det meste av interiøret må byttes.

Vil anbefale å bruke den til delebil. Senkesettet er nesten nytt(apex dempere og fjære),motor og gir er ok, M-speil, M-girkule med lys.

Har også 15" TSW venom felger med helt nye sommerdekk. Kan selges sammen med en bil for 2 lapper ekstra eller 3 lapper for bare hjulene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...