Gå til innhold

e30 335i prosjekt.


Bmwgutt
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, her legger jeg ut litt info angående meg å eika sitt 335 prosjekt..

Det hele starta med at Eika her på forumet kjøpte en overprisa rusthaug av en e30 320 en dag han var på fylla og fikk ett veldig "bra" tilbud, salget ble gjort i en mørk garasje, i følge han selv. Bilen skulle i utgangspunktet få en 745 motor, men da han fikk tatt en nærmere kikk på bilen dagen derpå, så fant han ut at det ville han ikke, men nok om det. Jeg hadde en 3,5l liggende som jeg egentlig skulle bygge 535 av, men ble ikke noe av det heller, så da ble vi enige om at det å bygge en 335 ville bli morsomt, å vi har alt vi trenger, så da var det bare å sette i gang.

Men nok prat, bilder forteller mer enn 1000 ord.

IMG_0086-1.jpg

Motor og litt understell som skal på bilen.

DSC01373.jpg

Bilde008.jpg

Her har vi fått sveisa noe rust, men gikk selvfølgelig tom for gass, så blir ikke noe mer rustsveis før det er handla inn igjen.

Bilde002-1.jpg

Skal legge ut masse mere bilder, bare at jeg ikke har de her på denne pc'n. Bilen er skrudd helt ned, understell pusset og lakkert, skal lakkere bilen, sveise all rust og få i motor osv.

Bilen blir satt til salgs samme dag den er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til og følge med på dette ;) forventer prøvetur her og ? :D blir godt og komme i gang med min ute på nyåret og, da skal det ragges!

Den må jo prøvekjøres når vi har fått det sammen ;) ta meg med ut når du har fått deg vinterbil da, må leke litt på glatta :roll::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til og følge med på dette ;) forventer prøvetur her og ? :D blir godt og komme i gang med min ute på nyåret og, da skal det ragges!

Den må jo prøvekjøres når vi har fått det sammen ;) ta meg med ut når du har fått deg vinterbil da, må leke litt på glatta :roll::lol:

hehe jada :D tror det blir kanskje en toyota corolla, billige biler som går og går, spraylakke den helt rosa eller signalrød/grøn/gul :) men ekkle felger, lakke dem i en grell farge alt av farger skal totalt krasje, skaffe meg en svær vinge bakpå og skal stå "Attention whore" i ruta ;) soting av ruter er et must og, kanskje noen tærninger og ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jada :D tror det blir kanskje en toyota corolla, billige biler som går og går, spraylakke den helt rosa eller signalrød/grøn/gul :) men ekkle felger, lakke dem i en grell farge alt av farger skal totalt krasje, skaffe meg en svær vinge bakpå og skal stå "Attention whore" i ruta ;) soting av ruter er et must og, kanskje noen tærninger og ?

jaja.. stå på :D

hvorfor ikke like godt kjøpe en Lada. Hørtes jo litt Mujaffa ut det prosjektet ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...