Gå til innhold

E36 316i 1991


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Selger min late 316. dårlig kam, noe slakke i forstilling - er di bakre gummiforingene på bærebrua. koster 400,- for nye til begge sidene på strandveien auto, rust like under bagasjeluka å på selveste luka..liten bulk på venstre forskjerm. ellers i grei stand. totalt strøken invendig, har ikke sett lignende på en slik bil før.. eu godkjent i september 2006.helt nye sommer og vinterdekk. selges for 16000,-ink registrering... bilder kommer i romhjula. Ring for mere info 98 68 52 39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i bergen nå, men kommer til Tr,heim 2.juledag på morgenen, reiser igjen på kvelden, så er jeg ikke tilbake før nyttårsaften....

har satt meg ett minimum på 15000,-har kostet på bilen 7000 bare i dekk som ikke har rullet 50 mil engang.. er oxo nye bremseslanger heleveien rund, nytt hjulager høyre forran. plus en del andre småting.. sommerfelgene er noen gamle ronal 8,5x16" til e34 ser ganske stili ut da de stikker ganske langt ut.. gikk gjennom EU med de dekkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neisj ikke noe utenom det vanlige som jeg vet om... er bare en helt grei vanlig bruksbil.. er på montert en annen front.. fra 94 mod 320 coupè. ser litt finere ut.. har tåkelysene, men har ikke satt dem inn enda.. var så jævli vær ute da jeg monterte fronten så det ble aldri gjort.. som jeg nevnte ovenfor er bilen totalt strøken invendig.. tror ikke det er noe å sette fingeren på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...