Kim Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Fikk en skade i fronten av bilen i går kveld. Lykt knust (er de Hella lyktene med Angle-Eyes i krom), nyrene knust, grillen knust, luftinntaket til dynamoen som kommer til i fronten er ødelagt, massa fester bak grillen er ødelagt, masse riper i framkant av panseret, panseret henger i det ene hullet til panserpinnene så det går ikke helt igjen og det ser ut som om det er kun småskader på fangeren... Noen som vil tippe hvor mye dette kan komme på? Lakkering som trengs er panser, fanger og på den nye grillen. Nye dele sakl være originale og jeg har -97 mod grill samt de Hella lyktene... OG... jeg er veldig nøye så lakkering skal bli gjort ORDENTLIG. Men dette blir jo en forsikringssak hvor den som rygget i meg skal stå for dekningen av kostnadene, eller forsikringsselskapet da, hvordan fungerer dette egentlig i praksis og hvor fort er saksgangen på dette? Må ha bil i jobben til daglig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Dette går fort noe tid menn ringer du takstmann selv og får fart på saknern og inner en lakkerer med kapasitet til og ta på seg jobben burde denn vere klar om en uke =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 1. skriv skademelling. 2.lever denne til DITT selskap å påse at han andre også gjør dette. 3. få skade nr når du leverer skademellingen, den trenger verkstdet for å få kjørt den i takstsystemet. 4.reis til ditt verksted eller der du føler deg komfortabel. da ett oppretterverksted ikke lakk verksted.! 5. du har selvfølgelig påsett å ha en leiebilavtale i forsikringen din?? Hvis ikke får du begynne å gå den tiden rep tar. 6. de på verkstedet fortar taksten, får den godkjent, å utfører en helt vanlig reparasjon. Lakkingen skal jo være normalt bra ved levering. Tid? 1 uke, eller no, kommer ann på hvor mye de har å gjøre.... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå