speedtouch Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 haha,, værste jeg har sett.. fårr håpe e30`n var en rusthaug uten håp En positiv ting da,, det var jo ikke en facelift heldigvis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 fks mazda vs pyrogreier haha se den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Skjønner gutta har lite å gjøre vett.. men stakkars da.. de er jo fra Arendal hehe. Går vel for det meste i melkespannkasting og kuvelting Hehehe, ja det er vel gjerne sånn dere smarte Oslo-folk ser på sørlendinger, litt primitive liksom..... Fy faen, jeg bare ler av slike tåpelige utsagn. Og spiller det noen rolle om en sur opprusta E30 blir herpa? Er det ingen av dere som holder på med E30'er som har plukket deler og høgd en E30???? Jeg kjenner faktisk til flere av dem som medvirker i V-Ting. At det har det gøy med det de gjør er det ingen tvil om. Sjuke i huet, jaja det er mulig, men dere sitter likevell og ser på det... Nei huff, dette var morsomt, tror jeg får gå ut og velte ei ku nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Nei huff, dette var morsomt, tror jeg får gå ut og velte ei ku nå ! hahahaha! uansett kjipt og ødelegge mange gode deler:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå