ViBe^ Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Akseptabel den der ja, fikk jo et rått stuk! Vanvittig med jobb som er gjort der.. tror jeg leste noe om at han hadde jobbet med den i 5 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Den var jo pen Jeg har sett et par pickuper og limosiner som er MEGET akseptabelt ombygget i det siste. Hadde ikke sagt nei takk til E39 pickup med 400hk. Måtte evt laga en anordning for å få opp marktrykket på hekken i stor fart. Kanskje det også hadde tatt SRT 10n i duell. Jeg synes vi skal applaudere folk med slike ferdigheter, ikke mange forunt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Wow, virket som et skikkelig gjennomført prosjekt dette, og den var drit rå . Skulle gjerne bytta den i min nr. 2 bil, -85 VW Caddy .VW Caddy er råe biler GTI motor, så er det supre arbeidsbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 http://www.imagestation.com/album/pictu ... 2115148213 her er hele historien... leste også noe om en supercharger på motoren.... power weight ratio blir jo helt tullete med dette... antispinnen kommer til å bli lettere forvirret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Men hvorfor har han slipt panseret og framskjermene ned til metallet? har vel ikke foregått noen modifikasjoner der bortsett fra opplakking.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 åja, han fjerna innfellinga til listene i skjermene.. my bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Ja pick up bmw hadde vert noe ja.Denne synes jeg er het rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå