verticalescape Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Som overskriften sier, er biler utstyrt med shadowline ALLE eksteriør lister sort? på min e30 touring er alt sort, forutenom nyrene.. ser litt teit ut, synes jeg, så de skal bli sorte og
viper Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 alle listene, nyrene og lister rundt vinduer såvidt jeg har fått med meg:)
Lien Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Det er ikke noe krom what-so-ever. Enkelt og greit..
Tommy Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 BMW'er med shadowlinepakke, har chrome nyrer. BMW har så vidt jeg vet ikke levert biler med sorte nyrer originalt.
oyvin Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 stemmer nok det ja, min er shadowline, og har krom nyrer. riktignok uorginale nyrer nå, men de var nok krom orginalt.
bmwmsport Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 BMW'er med shadowlinepakke, har chrome nyrer. BMW har så vidt jeg vet ikke levert biler med sorte nyrer originalt. Stemmer som Tommy sier! Nyrene SKAL være chrom!
Øyvind L. Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Riktig.. BMW leverer kun nyrer som er chrome.. Finnes ikke sorte nyrer i ETK. Shadowline har blanke nyrer what-so-ever.....
verticalescape Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Skrevet Desember 25, 2006 ok, takker for svar blir nok sorte nyrer på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå