Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slapp nå veldig enkelt pga dårlig syn (bruker linser, og hvis jeg mister dem eller brillene, så ser jeg ikke forskjell på venn eller fiende):D

like så greit å holde deg unna folk/gevær :P

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

det skal ikke være vanskelig.. bruk fantasien,, det verste som kan skje er jo at du får ett nytt avslag...

Skrevet
jeg klaget over ryggen sef... sa at jeg ble helt øddelagt hvis jeg måtte stå eller gå lenge.. plus at jeg fikk ordnet med jobben slik at dem sa at jeg jobbet med tilrettelagte arbeidsoppgaver tilpasset mitt lille problem :D er bare å være oppfinsom.. fikk fritaket mitt 9 dager før jeg skulle mønstre på...

Fint å ha papir på at man er INVALID 8)

Skrevet
det skal ikke være vanskelig.. bruk fantasien,, det verste som kan skje er jo at du får ett nytt avslag...

verste som kan skje er vel at man får på pappirene sine at man ikke kunne utføre millitær tjeneste pga psykisk uballanse :P

Er ikke mange arbeidsgivere som er så veldig keen på å gi folk som ikke har fullført tjenesten.

Viser vel bare at man er en unna-sluntrer.

Men på en annen måte, de som virkelig har behov for å slippe unna bør jo slippe.

Og det gjør de som oftest.

Det er mange som går til presten på leiren etter de har kommet inn og sier at de ikke takler det, og vil dimme pga religiøst grunnlag.

Men nok en gang så kommer dette på pappirene.

Skrevet

har en bra historie der.en kompis av meg hadde hørt at hvis han sa at han var homo så slapp han tjeneste,det var nemlig sånn før,det han ikke visste var at reglene hadde blitt endret.. resultat: 6 mnd i tette omgivelser med 4

homser.. he he.. :rompe:

Skrevet

verste som kan skje er vel at man får på pappirene sine at man ikke kunne utføre millitær tjeneste pga psykisk uballanse :P

Er ikke mange arbeidsgivere som er så veldig keen på å gi folk som ikke har fullført tjenesten.

Viser vel bare at man er en unna-sluntrer.

Men på en annen måte, de som virkelig har behov for å slippe unna bør jo slippe.

Og det gjør de som oftest.

Det er mange som går til presten på leiren etter de har kommet inn og sier at de ikke takler det, og vil dimme pga religiøst grunnlag.

Men nok en gang så kommer dette på pappirene.

Tror nok de aller fleste arbeidsgivere driter en lang masj i militæret.. det eneste de fleste bryr seg om mht. militæret er om skal inn eller ikke (fordi du blir borte fra jobb om du skal inn)

Jeg har heldigvis sluppet militæret pga medisinske årsaker :)

Skrevet

Tror nok de aller fleste arbeidsgivere driter en lang masj i militæret.. det eneste de fleste bryr seg om mht. militæret er om skal inn eller ikke (fordi du blir borte fra jobb om du skal inn)

De driter sikkert en lang marsj i innholdet i militæret ja, men hvis man ikke har vært inne bør man ha et godt svar når arbeidsgiveren spør hvorfor ikke.

en søker virker ikke helt arbeidvillig hvis man dimmer armyen pga man ikke gidder, orker eller har lyst.

hvis det er 4 søkere på en jobb, og 3 av de har vært inne, men ikke den siste. da står de 3 andre litt høyere i kurs enn den ene som ikke har vært inne.

Skrevet

De driter sikkert en lang marsj i innholdet i militæret ja, men hvis man ikke har vært inne bør man ha et godt svar når arbeidsgiveren spør hvorfor ikke.

en søker virker ikke helt arbeidvillig hvis man dimmer armyen pga man ikke gidder, orker eller har lyst.

hvis det er 4 søkere på en jobb, og 3 av de har vært inne, men ikke den siste. da står de 3 andre litt høyere i kurs enn den ene som ikke har vært inne.

Tviler jeg strekt på... og at man ikke er interessert i militæret tror jeg er et mere enn godt nok svar for de fleste ;)

Skrevet
er vell stygt å banne i kirka men kaddet c 16v muligens:p

Kadett c med 16v er vel en morro leke bil det vil jeg tro :D

Men tviler jo på at du får BIL LÅN på en så gammel bil da.

Om det ikke er forbrukslån du mener da :?:

Skrevet
er vell stygt å banne i kirka men kaddet c 16v muligens:p

Kadett c med 16v er vel en morro leke bil det vil jeg tro :D

Men tviler jo på at du får BIL LÅN på en så gammel bil da.

Om det ikke er forbrukslån du mener da :?:

banken sa så lenge det var en eldre rwd som hadde potensial å ligge breitt fikk jeg lån opptil 1mill:P

hehe skikkelig råner bank

Skrevet
Hvis det er Opel du skal ha lån til så gjelder ikke noen utsettelse desverre men hadde det vært en BMW du skulle kjøpe hadde saken vært en annen 8)

hehe opel er like bra som bmw i mange sammenhenger:)

bortsett ifra rusten da som de skal ha skam for, men så har bmw m40 da, som de skulle hatt juling for!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...