viper Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Skrevet Desember 25, 2006 Jeg slapp nå veldig enkelt pga dårlig syn (bruker linser, og hvis jeg mister dem eller brillene, så ser jeg ikke forskjell på venn eller fiende) like så greit å holde deg unna folk/gevær
Mikaelft Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Militæret er fiiint:) Søk dere til noe ordentlig som befalsutdannelse. Forsvaret betaler vel rentene ja.
Gjest Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 det skal ikke være vanskelig.. bruk fantasien,, det verste som kan skje er jo at du får ett nytt avslag...
Sir Hofstad Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 jeg klaget over ryggen sef... sa at jeg ble helt øddelagt hvis jeg måtte stå eller gå lenge.. plus at jeg fikk ordnet med jobben slik at dem sa at jeg jobbet med tilrettelagte arbeidsoppgaver tilpasset mitt lille problem er bare å være oppfinsom.. fikk fritaket mitt 9 dager før jeg skulle mønstre på... Fint å ha papir på at man er INVALID
erlend_p Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 det skal ikke være vanskelig.. bruk fantasien,, det verste som kan skje er jo at du får ett nytt avslag... verste som kan skje er vel at man får på pappirene sine at man ikke kunne utføre millitær tjeneste pga psykisk uballanse Er ikke mange arbeidsgivere som er så veldig keen på å gi folk som ikke har fullført tjenesten. Viser vel bare at man er en unna-sluntrer. Men på en annen måte, de som virkelig har behov for å slippe unna bør jo slippe. Og det gjør de som oftest. Det er mange som går til presten på leiren etter de har kommet inn og sier at de ikke takler det, og vil dimme pga religiøst grunnlag. Men nok en gang så kommer dette på pappirene.
T Y racing Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 har en bra historie der.en kompis av meg hadde hørt at hvis han sa at han var homo så slapp han tjeneste,det var nemlig sånn før,det han ikke visste var at reglene hadde blitt endret.. resultat: 6 mnd i tette omgivelser med 4 homser.. he he..
aloebiz.net Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 det skal ikke være vanskelig.. bruk fantasien,, det verste som kan skje er jo at du får ett nytt avslag... verste som kan skje er vel at man får på pappirene sine at man ikke kunne utføre millitær tjeneste pga psykisk uballanse Er ikke mange arbeidsgivere som er så veldig keen på å gi folk som ikke har fullført tjenesten. Viser vel bare at man er en unna-sluntrer. Men på en annen måte, de som virkelig har behov for å slippe unna bør jo slippe. Og det gjør de som oftest. Det er mange som går til presten på leiren etter de har kommet inn og sier at de ikke takler det, og vil dimme pga religiøst grunnlag. Men nok en gang så kommer dette på pappirene. Tror nok de aller fleste arbeidsgivere driter en lang masj i militæret.. det eneste de fleste bryr seg om mht. militæret er om skal inn eller ikke (fordi du blir borte fra jobb om du skal inn) Jeg har heldigvis sluppet militæret pga medisinske årsaker
erlend_p Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 resultat: 6 mnd i tette omgivelser med 4 homser.. he he.. LOL
erlend_p Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Tror nok de aller fleste arbeidsgivere driter en lang masj i militæret.. det eneste de fleste bryr seg om mht. militæret er om skal inn eller ikke (fordi du blir borte fra jobb om du skal inn) Jeg har heldigvis sluppet militæret pga medisinske årsaker De driter sikkert en lang marsj i innholdet i militæret ja, men hvis man ikke har vært inne bør man ha et godt svar når arbeidsgiveren spør hvorfor ikke. en søker virker ikke helt arbeidvillig hvis man dimmer armyen pga man ikke gidder, orker eller har lyst. hvis det er 4 søkere på en jobb, og 3 av de har vært inne, men ikke den siste. da står de 3 andre litt høyere i kurs enn den ene som ikke har vært inne.
aloebiz.net Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Tror nok de aller fleste arbeidsgivere driter en lang masj i militæret.. det eneste de fleste bryr seg om mht. militæret er om skal inn eller ikke (fordi du blir borte fra jobb om du skal inn) Jeg har heldigvis sluppet militæret pga medisinske årsaker De driter sikkert en lang marsj i innholdet i militæret ja, men hvis man ikke har vært inne bør man ha et godt svar når arbeidsgiveren spør hvorfor ikke. en søker virker ikke helt arbeidvillig hvis man dimmer armyen pga man ikke gidder, orker eller har lyst. hvis det er 4 søkere på en jobb, og 3 av de har vært inne, men ikke den siste. da står de 3 andre litt høyere i kurs enn den ene som ikke har vært inne. Tviler jeg strekt på... og at man ikke er interessert i militæret tror jeg er et mere enn godt nok svar for de fleste
antiloop Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Hvis det er Opel du skal ha lån til så gjelder ikke noen utsettelse desverre men hadde det vært en BMW du skulle kjøpe hadde saken vært en annen
TEM Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 er vell stygt å banne i kirka men kaddet c 16v muligens:p Kadett c med 16v er vel en morro leke bil det vil jeg tro Men tviler jo på at du får BIL LÅN på en så gammel bil da. Om det ikke er forbrukslån du mener da
viper Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Skrevet Desember 25, 2006 er vell stygt å banne i kirka men kaddet c 16v muligens:p Kadett c med 16v er vel en morro leke bil det vil jeg tro Men tviler jo på at du får BIL LÅN på en så gammel bil da. Om det ikke er forbrukslån du mener da banken sa så lenge det var en eldre rwd som hadde potensial å ligge breitt fikk jeg lån opptil 1mill:P hehe skikkelig råner bank
viper Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Skrevet Desember 25, 2006 Hvis det er Opel du skal ha lån til så gjelder ikke noen utsettelse desverre men hadde det vært en BMW du skulle kjøpe hadde saken vært en annen hehe opel er like bra som bmw i mange sammenhenger:) bortsett ifra rusten da som de skal ha skam for, men så har bmw m40 da, som de skulle hatt juling for!!
vildrin Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 problemet er jo desverre at jeg er tjeneste dyktig da... (uff... frisk) Ingen skam og være tjeneste dyktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå