Mr.Plow Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Nice! Skjønner ikke hvorfor man fortsatt ser så mange pre-2001 E39 som ikke har kjøpt facelift lyktene, blir jo en HELT ANNEN BIL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Vanskeligt å si noe om bilen egentlig, ser den jo nesten ikke på bildene. Ta noen bedre bilder i mer lys kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcE3k Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2006 Utrolig pen! Men hvorfor skal du selge? Takk for alle komplimenter Skal se om jeg ikke får tatt noen bedre bilder, lånte ett kamera jeg fant her, og det var ikke så bra som ventet.. Jeg MÅ ikke selge, men er fortsatt student, og bilen er dyr i drift, som alle med E39 vet:S Samtidig som jeg har planer om å flytte for meg selv utpå nyåret, og da strekker ikke økonomien seg til både bil og husleie... Sommerhjulene er ikke bestemt enda, men har veldig lyst på 10x19 i SSW felger (husker ikke mer av navnet, men er de som er mange-eika fra ssw, ganske populære felger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå