RoaldJ Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 Hei. Har sittet og bladd og lest gjennom de fleste (nye) prosjektene som er blitt postet. Mye fine biler på forumet her. Og tengte jeg kunne legge ut noe info og bilder om min oxo. Håper på positive tilbakemeldinger Har en Bmw 325 jeg har planer om og fixe opp. hva jeg har gjort med bilen: -Lakka og montert taksenker på bakruta. -Lakka og montert panserferlenger. -Lakka og montert Zender front og Hekk. -Lakka div. detaljer inni bilen. -Lakka blinklysa bak rød. -Senka den litt mer foran -Satt på 9X16 AEZ Radon felgar. (nå lakka hvite) -Montert Simonspotta. -Montert sportsfilter. -Montert (å blitt frastjåle bare fårsterkaren) anlegg -Justert ventilene. -Bytta bakaksling m/ nye foringer. Ting jeg skal gjøre: -Bytte begge framskjermer. -Bytte begge hjulbuer bak. -Bytte panser -Bytte bagasjelokk -Få bilen rustfri oglakke hele bilen. -Lakke 9X16`ane kvite (har lakket dem nå) -Bytte alle foringer i understell Her er alle delene som skal byttes. Her er noen litt nye bilder tatt med mobil: Nyere bilde med Simons-potta montert: Skal sparkle bort de "M-tech" rillene nederst på fronten før jeg lakker bilen. Og så bytta jeg tåkelysa rett etter bildene ble tatt: 2.5l med filter:
Toro Skrevet Desember 25, 2006 Skrevet Desember 25, 2006 se det ja det hjalp å få på ei annen potte og bli kvitt med den lange antenna ser ikke verst ut
RoaldJ Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Skrevet Desember 25, 2006 Treger litt på at jeg ikke har noen bilder fra da jeg kjøpte den. Men jeg har faktisk den samme antenna på de nye bildene oxo. Har bare "senken" den litt
Sandersen Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Nei se på den den var stasen, veldig fin i lakken ! pent med orginal lykter bak og, tona dem litt røde forresten? bakrute senken passa også bra, men du skulle hatt en m-tech bakvinge, mener det hadde gjort seg mye bedre! også revurdert lakkering av diverse interiør deler min mening.. ellers veldig fin bil!
RoaldJ Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Skrevet Desember 26, 2006 Nei se på den den var stasen, veldig fin i lakken ! pent med orginal lykter bak og, tona dem litt røde forresten? bakrute senken passa også bra, men du skulle hatt en m-tech bakvinge, mener det hadde gjort seg mye bedre! også revurdert lakkering av diverse interiør deler min mening.. ellers veldig fin bil! Thanx Bilen blei omlakkert får ca 3-4 år siden (allt uten om tak og panser), men grunnarbeidet var for dårlig. Og den ruster i begge forskjermer, kanaler, bagasjolokk og hjulbuer bak. Derfor skal jeg få bilen rustfri og lakke hele bilen. Og for og prøve/lære noe nytt, vil jeg prøve og lakke den selv Har ny bakluke uten rust og vinge. Og vet ikke om jeg vil ha vinge på den. Prøver først uten, så kan jeg heller montere en siden. (noen som har? Ikke for stor) Blinklysa bak er tonet røde ja. Jeg hater rett og slett oransj! Har byttet cd-spiller, så ramma rundt spilleren er ikke rød lenger. Så det er bare girkula, rattet og dekselet på vindusheverter som er røde.
BMWM Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 kor du kjepte zender fronten? fin bil, lykke til vidare
Bmw4life Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 jeg lurer også på hvor du har kjøpt sender front og hekk? var veldig pen den bilen..
RoaldJ Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 Jeg kjøpte fronten og bakfangeren av en kompis. Men fant en Bimmer som har godt rundt på taket, og den har en slik frontfanger. Dere kan jo prøve og ringe han og spør om han den enda:) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Ser ut som den har en liten skade, men den er ingen problem og lappe sammen. Har lappet min 2 ganger allerede hehe Takk for positive komentarer
RoaldJ Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 Damn! Skulle starte bilen idag etter at den har stått i ca 4 dager. Startmotoren klarte og dra motoren rundt ca 3 ganger, så var det stopp Sjekket batteriet (Gelèbatteri :(), og det viste 14.8V. Men så fort jeg kinnet så falt det ned på 4.6V Har tappet batteriet 3-4 ganger, men nå måtte jeg kjøpe nytt. Fikk batteriet brukt da det var tappet 2 ganger før jeg fikk det, og eingeren ikke orket mer
BMWPower Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Se her ja, komme seg nå. Godt du tar vare på an Fornøyde me grøftalyså??
BMWM Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 lurt å kobla frå batterie når den skal stå stille ei stond
RoaldJ Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 Se her ja, komme seg nå.Godt du tar vare på an Fornøyde me grøftalyså?? hehe.. jaja. måtte litt modifisering t, men fekk d t tslutt va litt fårskjell i justeringå.
RoaldJ Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 lurt å kobla frå batterie når den skal stå stille ei stond hehe.. batteri pleie å tåla å stå i 4 dagar da. va bare d at batterie va sylfatert..
BMWM Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 lurt å kobla frå batterie når den skal stå stille ei stond hehe.. batteri pleie å tåla å stå i 4 dagar da. va bare d at batterie va sylfatert.. hehe, ja d e klart:P
RoaldJ Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Skrevet Mars 23, 2007 Da var det kanskje på tide me en update Har ikke fått fjernet noe rust enda. Men når garasjen blir færdig, starter jeg for fullt med og restaurere hele bilen. Planen er og strippe den innvendig og utvendig og fjærne eventuel rust jeg finner. Her er ett par bilder jeg knipset etter montering av nylakket felger, nye tåkelys, ekstra vinge på bagasjelokk og rengjøring ut-/innvendig om jeg er fornøyd med felgene? JA! Her er noen litt bedre bilder inni bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå