BMW_E34 Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Blir nok bra dette, gleder meg til å se resultatet Men bare en liten ting anngående det du har tenk å gjøre med bilen, du burde senke den mer framme enn bak!...... for eksempel 60/40, alle BMW er burde egentlig senkes mer framme enn bak, for BMW er har det me å på en måte se ut som de steiler, viss dere forstår hva jeg mener! Bror min hadde en E30 som han senkte 60/40, ble kjempe fint! Han har M-Tech I framfanger og sideskjørt! Heter her inne på forumet 1985-e30!
andrem Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Misunner deg ikke den jobben der =P Mennmenn du får jo noen timer i garasjen da =D
zephyr23 Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Skrevet Januar 12, 2007 Blir nok bra dette, gleder meg til å se resultatet Men bare en liten ting anngående det du har tenk å gjøre med bilen, du burde senke den mer framme enn bak!...... for eksempel 60/40, alle BMW er burde egentlig senkes mer framme enn bak, for BMW er har det me å på en måte se ut som de steiler, viss dere forstår hva jeg mener! Bror min hadde en E30 som han senkte 60/40, ble kjempe fint! ser best ut ja når du senker den 60/40 , men er ikke helt sikker på hvordan det er sjøl, men det er jo en firehjulstrekk, og da har e hørt at du må senke den likt, hvis ikke så går det hardt utover andre deler av bilen, me er ikke helt sikker på hvordan det er sjøl! akkurat som at jeg ikke kan ha felger med veldig kant , siden akslingene er bredere enn på vanlige e30 med bakhjulstrekk! men blir gøy å se den ta form etter hvert ja
christian.no Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 har blitt anbefalt og ikke senke mere enn maks 40 på ix.. ellers spise an drivakslinger.. Ser jo bra ut dette..
zephyr23 Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Skrevet Januar 13, 2007 har blitt anbefalt og ikke senke mere enn maks 40 på ix.. ellers spise an drivakslinger..Ser jo bra ut dette.. jupp, derfor e skal maks senke den 40 forann og bak! pluss pinne stive dempere! ser jo ikke så veldig bra ut akkurat for øyebliket da men det hjelper seg etterhvert!
zephyr23 Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Skrevet Januar 13, 2007 har fått tatt noen få bilder av bilen uka som var, skal prøve å få lagt ut bilder iløpet av morradagen! skal også på mandag bestille nye hjulbuer og innerskjermer, pluss facelift front!
zephyr23 Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Skrevet Januar 14, 2007 raua hadde fått seg en liten smell har smått begynnt å rette bulken! hvordan får jeg opp store bilder her ? og ikke bare linker til ett større bilde ? :S
mowz Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 hey, kult du driver med ix. dette er supere biler når de er strøkne. Men angående senk, så senk likt foran og bak og helst ikke mer enn 40mm. ellers går det ut over drivverk og det blir slitt skjevt... 40/40 er lavt nok og. Stå på og lykke til!!
mowz Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 hey, kult du driver med ix. dette er supere biler når de er strøkne. Men angående senk, så senk likt foran og bak og helst ikke mer enn 40mm. ellers går det ut over drivverk og det blir slitt skjevt... 40/40 er lavt nok og da disse bilene er lave under, særlig bakover på undersiden..Stå på og lykke til!!
prebols Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 Hvordan fungerer innpresset på ix kontra vanlig 325 med tanke på 10x17 brock b1 felger ?
mowz Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 det er jeg ikke sikker på men ganske spesiellt på ix med 47 i innpress orginalt. så det er liten plass der, men man må nesten bare prøve....
Rogern Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 hvordan får jeg opp store bilder her ? og ikke bare linker til ett større bilde ? :S jeg bruker: http://photobucket.com da får du store bilder værtfall
zephyr23 Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 hvordan får jeg opp store bilder her ? og ikke bare linker til ett større bilde ? :S jeg bruker: http://photobucket.com da får du store bilder værtfall takker:) litt iriterende med bare de små bildene som noen ganger bruker fem og ein halv evighet på å laste
zephyr23 Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 hey, kult du driver med ix. dette er supere biler når de er strøkne. Men angående senk, så senk likt foran og bak og helst ikke mer enn 40mm. ellers går det ut over drivverk og det blir slitt skjevt... 40/40 er lavt nok og da disse bilene er lave under, særlig bakover på undersiden..Stå på og lykke til!! hele bilen skal forsiktig senkes helt likt rundt om ja! syntes egentlig ikke at biler som er så lave at de ligger å tipper på den gule midtstripa er noe fint egentlig, er så utrolig lite brukervennlig:S tenkte at e kunne ha ein bil om ikke så mange andre hadde så derfor gikk e for ix, den er mer komplisert men det får så være det er jeg ikke sikker på men ganske spesiellt på ix med 47 i innpress orginalt. så det er liten plass der, men man må nesten bare prøve.... du nevnte noe om innpress? husker ikke hva dette er igjen så hvis du gidder å forklare dette for meg hadde det vært flott bestillte hjulbuer og innerskjermer bak fra hafnor igår rundt 9 tia på morran, rett over en time senere leverte de på døra, det kaller jeg service
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå