zephyr23 Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Skrevet Juni 22, 2007 sånn, da var en stor pakke med deler på vei fra koed, med allt av foringer, tårnstivere, bremserør, osv osv osv, allt i allt kom den på 25000 til norge:P og mtech2 stylinga er også på vei i posten
mowz Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 Høres kult og dyrt ut. Men legg ut bilder da når du får noen varer:) og ikke minst når du har fått felg på bil...
zephyr23 Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Skrevet Juni 23, 2007 den lakken er ikke spess dyr egentlig, tusen lapp for litern, og jeg vil vel bruke, 3 liter. pluss allt av forarbeid blir gjort sjøl siden jeg er lakklærling. så lakkeringa blir ikke så dyr. skal legge ut bilder når varer har kommet ja, skal jekke opp bilen og årøve en av felgene på snart så da kan jeg ta bilde da
zephyr23 Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Skrevet Juni 23, 2007 å, jeg og to kompiser fikk en hel side i gatebil på prosjekt delen fikk vite det av en som abonnerer på gatebil, men har ikke sett det sjøl enda
mowz Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 høres kult ut:) stå på, blir jo en skikkelig gatebil det her:)
zephyr23 Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Skrevet Juni 25, 2007 går jo ikke inn for at dette skal ble en gatebil. men bygger den både for å bruke den til daglig, og for å kunne ha noe å stille ut på biltreff for bilklubben jeg og noen kompiser har startet. vi satt å så flåklypa så fikk vi ideen å starte klubben snakeoil performance er vel 10 medlemmer allt
TSL Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 men sia er jo ikke oppe og går. kun fram sia som virker.. blir bra den bilen din.
zephyr23 Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Skrevet Juli 22, 2007 vet at sia ikke er oppe å går, men dete r ikke jeg som styrer med den, det er to andre medlemmer. men er masse drit å lort med å få lagt ut hele sia. og alle har lite tid til å gjøre noe med det. så den har stått sånn en stund nå :/ hehe, bilen burde bli bra etterhvert den ja men den har stått stille for lenge nå, men har akkurat begynnt som lærling og er drit sliten hver dag etter jobb så har bare ikke orka i sommer :/ men MÅ få begynnt nå snart, har to uker ferie om en uke så da har jeg en glimrende sjanse til å få begynnt
TSL Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 ja ja. skal bli spenende og se om den sia kommer seg opp og gå noen gang, og det blir supert og se gammlebilen når den blir ferdig. har kjøpt meg en ny ix jeg også. den skal også pusses opp. har også muligen fått fatt i en delebil. greit med extra motor og driverk. lykke til videre. opdater ofte i ferien din da så vi får se noe fremgang
zephyr23 Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Skrevet Juli 22, 2007 hehe, det var det da, tror den sia har logget ute sånn i noen måneder nå. her er samme sia bare lagt ut på en litt mindre ''proff'' side. denne er bare ett rå utkast, hvor det ikke er bilder av biler eller noen ting. Oi, er dette gammle bilen din faktiskt?? når hadde du den da ? skulle gjerne kunne hatt en delebil sjøl, er spent på tilstanden til understellet når jeg skal plukke det fra hverandre. men skal oppdatere så mye i ferien som mulig ja
TSL Skrevet Juli 23, 2007 Skrevet Juli 23, 2007 jeg som hadde den før eivind. har bare bytta navn da det ikke passet lenger. lykke til videre. hadde vært gøy og tatt en titt på den igjen en dag.
zephyr23 Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Skrevet Juli 24, 2007 aha, men da så! du må bare siifra en dag du kunne tenke deg å ta en titt på den nå!
TSL Skrevet Juli 24, 2007 Skrevet Juli 24, 2007 send meg nr ditt på pm da så kan jeg ringe deg en helg
zephyr23 Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 har ikke gitt opp nei, men har stått på pause en stund, men har begynnt smått igjen nå, strippa en delebil osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå